Skänk en tanke.....
Många trådar om tv. programet hitta hem. Jag lägger ut en tråd med eftertanke på alla dessa djur som lever i missär, och dom hemlösa som fortfarande inte har fått komma in. Jag skänker en tanke för dessa djur som lider!

Jag med, blev mycket ledsen efter dagens Hitta hem..

Jag skänker också en tanke till alla katter som har det svårt i livet. Alla katter som inet kommer in ännu på grund av att det är så överfullt på katthemmen..

#2 Och det som gör mig ännu ledsnare, är att vi vet hur stort problemet är… hoppas det kommer fram ännu mer i morgondagens program…
En varm tanke till de missar som går ute och fryser nu. "vgffffffhy" hälsar mina missar i hopp om att alla ska få en matte att sno en ostmacka från…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

åhhh..jag vill så gärna vara med o sända många varma tankar..jag har inte kanal 4, så därför har jag inte kunnat se programmen..men förstår att det varit sorligt, och att många av er suttit o gråtit framför tv:n…det hade jag också gjort..ska tända ett ljus ikväll för alla som lider..djur som människor..
Sidentass

jag blev ochså lite lessen efter kvällens program, speciellt hunden som matte inte ville ha längre…..

Nog blir man ledsen! Kan inte se avsnitten på onsdag eller torsdag. Jag jobbar. Går det i repris?
Ska tända ett ljus jag med.

Putt
Går att sepå fyrans hemsida också…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....