Nya stödisarna kommit!
Nu idag har mina nya stödhemskatter kommit. Mamma och två kattungar. Så söta! Mamma är så vacker!!! Och sina barn… aaaa så söta så man smälter. =) Nu är det full rulle här hemma kan jag säga!!! Det finns inget mysigare än katter som springer och busar. De nya har ännu inte gjort sig helt hemmastadda ännu dock, kom för bara några timmar sedan så de är lite mycket ännu tycker de. Mycket att utforska. Men jag lyckades ta några kort så ni får se de små änglarna!!! =) Kom på att jag vet inte vem som är vem av kattungarna hehe…
Kramar

åå vilka vackra missar, den nedersta påminde om min Milda:)

naw va söta =) å gu va lik kattungarna var min min kattgubbe på snart 11 år =P
Så söta så .
Är så lik min Sara
Jenna
detta är de enda som inte fått nya hem från "hjorthöjdskolonin". Kommer ni ihåg familjne som bodde ute på en altan? visst har de blvit stora:)
och inte fått nya hem än:(( De som är så söta. vet ni ngn som letar kattunge så kan ni väl tipsa om dessa tama yrväder? de börjar bli lite stora nu

vad fina de är, påminner om en av mina gamla katter.
#15 Vilka mysiga bilder du lagt upp på dina stödhemskatterna. Håller med dig det finns inget mysigare än katter som busar och springer omkring. Den lilla familjen är verkligen både söt och näpen.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Mysepys bilder. Jag älskar att se foton från er.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Heheh, synd bara, att tapeten for illa….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hehe äsch tapeten gör ingenting. =) Men det ska jag inte skylla mina nya små busfrön över för det är mina andra kisar Prince och Lizzie som gjort små fina märker i tapeten. Men det var först bara en liten reva som råkade rivas upp och den var ju så himla rolig att leka med och så plötsligt var där mycket tapet borta. =) Men men det gör iiiingenting det går att tapsera om ju. =)
Familjen är verkligen underbar!!! Charmigare katter får man leta efter. Brunetti ligger just nu i mitt knä och spinner. naaaa vad söt hon är. Ronja och Siri leker för full. Samtidigt som de ska hjälpa mig att skriva här genom att gå på tangentbordet. Är så skönt när det är massa kattbus runt omkring än hela tiden. =) Så finns det de som inte kan sova för katten busar. Jag kan inte sova om jag inte har någon katt som busar. Då sover jag som godast. Går inte att sova om det är tyst. =)
Kramar Melinda och kattligan!

Åh är det du som har Siri och Brunetti! Undrade vart de hade tagit vägen!
Japp de bor här hos mig nu tills de hittar egna hem. De är så goa!!! Helt underbara kattungar! De busar och leker och är så kelna. Du är hjärtligt välkommen hit om du vill hälsa på dem. =) Hoppas det går bra med dina stödisar också!
Kramar

Fick mail fr från Naquita att lägga upp nya bilder på Siri, Brunetti samt någon annan katt. Har svarat att jag hinner inte göra det förrän närmaste dagarna, söta tissar är det i a f 
Ja det är helt gudomliga kisar!!! Hade jag inte haft så många egna katter hade jag gärna behållt dem permanent för de är så goa. De är riktigt tillgivna och gosiga. Lägg du ut nya bilder på dem när du får tid Morgan. Förstår det är mycket att göra. Jag kan ta fler kort på dem. Hoppas de snart hittar egna kärleksfulla hem.
Kramar Melinda och kattligan!
Uppdatering om kisarna!!!
Idag åker sötisarna till ett eget hem!!! Nu är det bara mamma Nadja kvar som söker ett eget hem. Säger Lycka till med kisungarna till nya matte som kommer alldeles strax och hämtar dem!!! Ska pussa sista gånger nu, innan de åker, på Siri och Brunetti. =) Kommer att bli så tomt när de åkt. Kommer sakna de små trollen!!! Är så glad att Siri och Brunetti nu får ett alldeles eget hem!!!
Kramar

Vad härligt att de får eget hem!! Förstår att det blir tomt och tyst nu. Nosgos till dem som lycka till!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Nu har de åkt de små trollen. De var här för någon timme sedan och hämtade dem. Saknar dem redan!!! Är så tomt här. Och det trots att det finns 5 st katter kvar här hehe. =) De var verkligen underbart trevliga de som ska ta hand om dem så det kändes så bra att Siri och Brunetti får bo hos dem.
Ha det bra nu Siri och Brunetti!!! *pussar*
Kramar

Väldigt söta hela bunten! :)

Så roligt att de små söta kisungarna fått ett bra hem!

vad roligt att de fått ett bra hem :-)