Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 573 ggr
Ankie
0

Hot om avlivning

Återigen hot på blocket om avlivning, allergi igen så att de slipper anlita en veterinär skrivs det. Det kallas väl hot det va? Bild på en jättefin katt igen, fan vad ledsen man blir. Blocket gävleborg idag 10,14 var det skrivet. Kattunge hane rubriken.

leoochelvismatte
0

kan bara sucka…säger jag något så är det så fult att det inte passar sig i skrift…

martdat
0

Jag kallar det för hot i allafall. kollade med blocket kissar i dag, blir så lessen var gång man läser, stackars kisse…

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Sidentass
0

ja..usch..man blir lika ledsen, o förtvivlad varje gång. och arg..sådana annonser med dödshot borde överhuvudtaget inte få publiceras..

Lena
0

Usch och fy! Kontakta Blocket för de har sagt att det strider mot deras regler med dylika annonser.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

martdat
0

såg en liten kattkille på 14 veckor på eniro i dag i Halmstad som avlivas på torsdag om ingen tar honom,, hemska tjej som lagt ut anonsen..Gråter

martdat
0

Nu har jag skickat mail till tjejen och sagt vad jag tycker om avlivningshot, se om hon svarar, det brukar de inte göra, har faktiskt aldrig hänt mig, men detta var lite mer upprört än de brukar,,,

martdat
0

Fick svar direkt!! hon sa att hon ska ge han lite mer tid och inte döda honom, men hon verkar ju inte jätteengagerad, bättre att avliva honom än att slänga ut honom som många andra gör,sa hon, jag tackade för att hon svarat och gav henne lite tipps på hur hon kan anonsera mer, och påminde henne om att det MÅSTE få ta tid,, misstänker att det e en ganska ung tjej, fanns inte en enda punkt,,, jaja, hoppas hon ändrar sig nu bara…

Alexej
0

Skrikandes

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sandrad
0

Jag mailade annonsören en massa länkar till katthem och föreningar. Vem vet, kanske att hon har tur.

Sandrad
0

Ofta undrar man hur folk tänker. Annonsören nedan skriver precis som att katten VALDE att sticka iväg och bli dräktig. Inte för en sekund väljer de att ta sitt ansvar som ägare och kastrera henne; nejdå, istället lägger de all skuld på katten??! 

Vår katt hann knappt dia färdigt sin förra kull innan hon stack i väg och skaffade en kull till. Det blev 7 stycken och vi har redan 3 katter så vi måste hitta nya hem till dom här! Det är 3 som är helgråa och 3 som är tigrerade och en helsvart. Dom är 12 veckor den 10 december. Än så länge kan vi inte se kön på dom.
Vid intresse maila eller ring: **** ******

Alexej
0

Skulle blir lättare i längden att kastrera honan!Fundersam

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus