Upphittad i Göteborg
Har en ny tjej i jour här som är upphittad i Lundby på hisingen. När hon hittades var det en grupp barn som bråkade med henne och de har bla dragit henne i svansen så hon var öm de första dagarna men nu verkar allt vara ok. Det har satts upp lappar i området men ännu har ingen hört av sig. Thea, som hon nu kallas, är väldigt kelig och har fantastiskt mjuk päls så jag tror inte hon levt ute någon längre stund. Så om någon skulle se elere höra något om en svartvit tjej som som försvunnit på hisingen hör hemskt gärna av er till Linn@tigerharen.org

En bild till.
(jag verkar inte kunna klistra in dem i mina inlägg eftersom jag använder firefox, nån som vet ett sätt att komma runt det)
Men oj vilken söt kisse.
Bilden är ju där
Jenna;)
Hihi, ja, jag fixade in den!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Stackars lilla kisse, hon är så söt!
Vad bra att hon är inne i tryggheten nu.
/Chrizzan

ÅÅ vad jag är trött på att vissa barn inte kan ha NÅGON respekt för djur!! tur ni hittade henne, såg du när baranen gjorde det, ?isåfall kanske du vet vilka föräldrarna är så att de får veta hur barnen beter sig!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Nej, det var inte jag som hittade henne så tyvärr vet jag ingenting om vilka som varit jobbiga mot henne. Det var en kvinna som bor i områdets dotter som hade tagit med henne hem. De ringde sen till Tigerharen och det var så hon hamnade här.
Vilken söt kisse, hon påminner om min första hittekatt Tina. Det är en del problem i dessa områden. Tråkigt bara nrä det går ut över oskyldiga djur. :(
Tur att någon förbarmande sig över henne så att hon nu är i Tigerharens goda omvårdnad.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Vilken snäll flicka!
roligt att höra, min dotter är likadan, vill asa hem alla djur hon ser, hon tycker som jag att katter inte ska vara ute i stan så hon vill även ta hem de som har ägare,,, (kan ju ge henne rätt i tankesättet hehe)
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.