Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 829 ggr
[Cuyo]
0

Felix är omöjlig

Hej på er!  Måste få fråga en sak angående min frus arbets-  kamrat som har skaffat sej en katt den är  nu 2år och hon har haft den sedan den var 12  veckor.Nu har Felix börjat att kissa där han   inte ska på soffan och i sängen han går även   i sin låda och gör sina behov och den är alltid i sin ordning.Kan de bero på att han har  fått vara ute i lina och kanske inte vill vara   inne eller kan han vara sjuk på något sätt.   Han är en innekatt från börjanEller prote-    sterar han mot något annat och i så fall vad    Vore roligt om någon kunde ge mej några     förslag på vad de kan vara.                                         Hej Cuyo

Jenna-Gun
0

Kastrera den.

Är den kastrerad så då är det vet-besök för att kolla att allt är bra med kisseriet.Urininfektion eller nått sådant.

Jenna

AnneN
0

Den kan ha problem med urinvägarna eller prostatan eller helt enkelt protestera mot någon förändring som skett

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

anebit
0

Här en länk att läsa och skriva ut åt fruns arbetskamrat..

http://hittekatter.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=c508605f-a6f9-4597-8419-fcbcc79d6143

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

siberlina
0

han kanske inte får  lika  mycket uppmärksamhet  som  tidigare, och det  kan bero  på  olika saker.matte  kanske  har träffat  en kille   ……..men det kan va  va som helst , förändringar   i vardagen

Issa
0

Det är risken med att ha innekatt som man börjar gå ut med. De börjar protestera på sitt sätt när de inte får gå ut när de vill. De talar med "fel ände". Det är inte alla katter som klarar av att bara gå ut ibland. Bättre att ha en ren innekatt om man tänkt sig så.

anebit
0

Det är olika på katter.

Min Rasmus som snart fyller 14 år är innekatt men är ute i lina vid vårt fritidshus under semestern och helger och även nån gång på vintern………… Han har aldrig kissat utanför lådan.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Hawknestgrove
0

Ja,JA Cuyo, du har väl fått precis de råden du behöver. Just råden med artikeln är väldigt viktig.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[Cuyo]
0

Hej jag vill tacka er så mycket för dom här goda svaren jag fick på Felix,och det kommer min fru att framföra i morgon när hon kommer till sitt arbete.    Hej och tack hälsar Cuyos Husse.