gucci och Dior tebax!
Igår kom mina f.d stödisar tillbaka i retur. de hade "bajsat och kissat överallt" vilket de aldrig gjorde när de bodde hos mig. nu har de varit här i snart ett dygn och de har bara gjort i lådan!! suck, varför inte säga sanningen att man är trött på dom??
är ngn sugen på en(eller två) vackra paddor så har ni här 2 kelna gosiga vackra sötnosar!
gucci säger hej!

Gammal bild på Dior
Så vackra…. Blir så förb*******d på folk som beter sig så! De kunde gett fasiken i katterna från första början! Hoppas du hittar bra fina hem åt de vackra töserna!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
ja,eller hur? hon hade bara haft ensamkatter innan så det blev väl för jobbigt för henne..blää

Åh vilka tjusiga kissar. Hoppas dom hittar ett bättre hem …

Så synd att dom skulle flytta sådär i onödan..kanske hade människan inte tagit sig tid o visa dom på lådan ordentligt..eller så hade hon det hela som förevändning..låter märkligt detta när dom är helt rumsrena annars..skulle så gärna vilja öppna mitt hem för dom här skönheterna..men så har man som bekant fullt med katter här..önskar av hela mitt hjärta att det lugna hemmet finns att finna snart…dom är så vackra missarna..
Jag vet faktiskt inte vad hon lyckats med. här hemma gör de bara i lådan:) lr ja,någon har gjort bredvid lådan(kissat) men det kan jag inte beskylla dom för när jag inte sett vem av alla det är. det är ändå sådant man får ta när det kommer nya i gruppen. lite protestkissande innan alla vant sig vid varandra.

Jag fick oxå en returkatt som påstods inte vara rumsren men det måsste berott på att de inte skötte lådan inget annat, denna kisse kom till mig efter att ha varit i två andra hem på en vecka hoss tjejer som inte hade kattvana som plockade in den utslängde kissungen. där var hon rumsren utom en olycka under badkaret första natten, sen bodde den hoss mig i ca två månader, helt rumsren så länge man inte missade lådan för hon vägrade gå om någon bajsat innan, spelade ingen roll om det var hon själv men i så fall satt hon precis jämte lådan så det var ingen kattastrof. sen placerades hon hoss en tjej som inte hade någon katt tidigare, helt plötsligt kissade hon i sängar och överallt!!! då kom hon tillbaka till mig, återigen rumsren,,, flyttade senare som ensamkatt till en kille,, där var hon oxå rumsren bara man var noga med lådan!!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
ja,visst är det så att en del slarvar. Min perserhona var likadan när jag inte rensade lådan när ngn annan katt varit där. då satte hon sig någonannanstans. det gäller att läsa av katten och försöka förstå varför de gör saker och ting. de kan ju inte berätta för oss direkt varför de gör som de gör.
Ingen som faller för två vackra damer?:)

brukar dom va ute skälva?
nej de har aldrig varit utekatter
Puttar upp för de små modedamerna!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....