Prince och Lizzie!
Idag fyller mina små trollungar två år!!! Tänk vad stora de blivit! Det känns inte som de var länge sedan jag adopterade dem från kattkommando Syd. Lizzie min lilla flicka kom först. Hemlös mamma omhändertagen med flera kattungar i skåne. Lizzie var en av de kattungarna. Det var kärlek vid första ögonkastet! Mina fina lilla padda! Min ögonsten! Hon är mattes lilla sötnos. Men hon var inte glad över att vara själv så efter några månader valde jag att adoptera Prince också. Hennes kullsyskon som då varit i hem efter hem under dessa månader. Ingen ville ha honom. Han var för lekfull tyckte någon eller för besvärlig tyckte någon annan. Någon sa att han inte gick ihop med deras andra katt. Han är den mest underbara katt som finns!!!!! Mina lilla gula pojke. Finns ingen gosigare eller mysigare katt än honom. Och han är den mest sociala katt som finns och han älskar andra katter. Är så glad han kom till mig och Lizzie.
Mina små älsklingar som idag fyller 2 år!!!
Kramar Melinda och kattligan!
Opps vilka goa bilder på ursnygga missar!
Grattis på födelsedagen från Pelusa, Butte och Tino

Sååå vackra kissemissar! Här går det minsann inte att ta miste på hur gott dom har det hos dej:-)
Massor med Kattulationer på deras födelsedag!!!

Grattis Prince och Lizzie!
Grattis

Den smörgåstårtan ser god ut Jenna!!!

Grattis kisarna!!! Vad fina ni är! Hoppas att jag får träffa er snart! Det kanske kan bli hittekattsfika hos oss alla i tur och ordning? 
Lizzie och Prince tackar så mycket!!! De tackar för den goda tårtan Jenna_Gun!!! =)
Ja Anni vi får ha en hittekattsfika hos oss allihopa i tur och ordning!!! Ni är så välkomna hit! Mina kisar älskar när det kommer folk och hälsar på här! Särskilt Prince då är han sååå lycklig. =)
Ha det jättebra allihopa!!!
Kramar Melinda och kisarna