Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 465 ggr
Naquita
0

Mysigt i rastgården!

Katterna har börjat få smak mer och mer för rastgården nu,och för ca 2 veckor sedan kom alla hyllor upp. så nu möts grananrna av denna synen när de ska hem/gå ut hihihi

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill du ngt eller?

Naquita
0

äsch,nu går det inte att kopeira längre o lägga ut..dumma iFokus..*muttra*

vi kommer matte!

Naquita
0

tjena matte..vad gör du?

Naquita
0

trångt när alla vill till matte:P

Naquita
0

suddig.. men kolla in detta..HAHA amigo e knasig.. stackars fluffy satt lkvar och såg helt förstörd ut..*Skratt*

Naquita
0
Naquita
0
Naquita
0

myssss wilma igen:)

Naquita
0

Hela rastgården från sidan..

Naquita
0

det här är vad de spanar på hela dagarna:)

Alexej
0

Jättefina bilder. Sedan är det så bra att alla andra rund omkring kan se hur bra en rastgård för katter kan bli och kanske själv börjar göra likadant.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Engla
0

Mkt fin rastgård!! Vilken snäll hyresvärd som har tillåtit dig att bygga en! Glad

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

rulda
0

Vilka mysiga bilder :) Vill också kunna bo så jag kan ha rastgård :S

anebit
0

Så fint du byggt till dina katter.., Säger som landfreak "Bra att alla kan se hur säkert och bra man kan göra åt sina katter"

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

JosephineF
0

Jag är käääär i Wilma!!!

anniii
0

Å vad fint Emma!!! Å vilka söta kisar du har! När får man komma och hälsa på i rastgården? (looovar att ta med mig nya möss till katterna)

Naquita
0

hihi vi kan väl ha "hittekattsfika" ngn dag? vi ska ju ändå planera för lite loppis osv längre fram?:)

Engla
0

Hittekattsfika hade ju varit toppen! Karin.S vill säkert också vara med! Flört

Naquita
0

åh, då blir vi många ju:D ja,ni är så välkomna hit:) jag kan nästan varje dag, då min vårdtagare kan vara med här hemma:)

Engla
0

Aha, jobbar du som personlig assistent?

Naquita
0

yes det gör jag:)

karins
0

Så mysigt dina katter har det i rastgården, helt super! Ja jag vill oxå vara med på Hittekattsfika!

Lena
0

Kissarna har det super där i rastgården! Man riktigt ser på bilderna hur nöjda och glada de är.

Synd att man bor så långt bort annars hade jag med kommit på fika.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Jättefint….. Ja Lena, Din tur att komma och fika här…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vanessa
0

Härligt att se. Känns bra när mina mungipor pekar uppåt :-). Har haft lite svårt för det idag. Men detta botade det. Tack, Emma. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Sidentass
0

Åhhh vilket paradis dina missar fått!  Så bra att du lägger ut bilden så att en opraktisk individ som jag kan få lite ideer..missarna är ju bara föööör sötaGlad

MelindaS
0

Emmas katter smälter man när man ser. De är så söta och mysiga. Så otroligt fina!!! Hela tiden man är där sitter man och kelar med någon katt. Jag har många gånger försökt smuggla hem någon av pälsbollarna men jag har ännu inte lyckats *ler*. Men när man kelar med en katt får man räkna med att det kommer ett hundhuvud emellan som säger: klappa på mig, kela med mig, jag ska stå i centrum. =)

Hittekattsfika vad mysigt det lät! =)

Kramar Melinda

Naquita
0

hihi jadu Melinda. min stora "katt" är alltid lika svartis, han o de två mindre grabbarna ska alltid ha all uppmärksamhet:P

Vad sägs om nästa helg? Fluffy åker på söndagen så om ni ska ha en chans att träffa henne hade ju fika på lördag den 8:e varit trevligt! eller?:)

karins
0

Jag har inte körkort och bil, Men hoppas på att Jenny kör. Då kommer jag gärna den 8:e. Skulle vara så roligt att träffa dej och dina mysiga katter och få se din fina rastgård. Då blir det ni unga tjejer och så jag, tanten :)

MelindaS
0

Ja den åttonde kan jag ses och fika lite. Utmärkt inga problem för min del. =)

Haha din stora "katt" är så rolig! Tala om att verkligen tränga sig emellan haha. Dina djur är så sköna och härliga alltså. Sötnosarna. Wilma är så otroligt fin. Noah är så mysig!!! Amigo är störtcool haha den katten är speciell alltså. Brumma är så sööööt. Fluffy är så vacker. Hoppas hon får det bra i sitt nya hem. De kan vara lyckliga som får ha henne hos sig.

Kramar Melinda

smile_78
0

Jättefin rastgård.

Ny här i hittekatter. Om man nu skulle vilja "sno" din rastgård, har du skrivit någon beskrivning någonstans, eller finns det kanske något "tips & ideer" där folk delar med sin av sina byggen osv?

// Anna

Naquita
0

#31 jag har faktiskt inte orkat göra en beskrivning ännu men kan göra det ngn dag när jag har mycket tid:D

jag startar en ny tråd för hittekattsfika:D

modellflickan
0

Vilka fina bilder!