Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettros-ris
Läst 712 ggr
JosephineF
0

Allra varmaste Dagens Ros!

Går till underbara Emma 'Naquita' och de som hjälper henne med infångandet av kattfamiljen i Ronneby. Var snäll och namnge dom någon, jag har inte riktigt hajjat vem som är vem Generad

Jag tror jag talar för oss alla när jag säger att ni är guld värda och högt skattade här på hittekatter.ifokus! Många varma kramar till er!

Alexej
0

Självklart!!!Cool

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så sant som det är sagt! Du talar för oss alla här på hittekatter. Ingen ros men en annan blomma kommer det här till Ronnebygänget:

/Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Alla rosor som finns sänder vi till Naquita o hennes kollegor!!

Ni är guld värda!!!!

Hawknestgrove
0

Instämmer!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Faxlin
0

Jag kan inte annat än instämma. De gör ett fantastiskt jobb.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alexej
0

Oj, vilken vacker ros, Åsa!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

JosephineF
0

Nu har jag förstått det så att MelindaS är med på detta, och dessutom lånar leoochelvismatte ut sin man! Snacka om uppoffring ;) Så roserna tillhör även er! Har jag missat någon här på forumet då?

Jenna-Gun
0

Här kommerett fång rosor  till dej Emma och dina hjälpande hände,r ni är så duktiga.

Naquita
0

jepp de stämmer Jossan. samt Desiree som inte finns med här!

leoochelvismatte
0

klart man lånar ut sin man till dylika ändamål ;-), han är rätt van ;-)

Ett fång rosor från mig, som är hemma med sjuka barn!

JosephineF
0

#9 Du får hälsa Desiree att hon fått dagens ros på hittekatter då! =)

Naquita
0

Ni är så underbara allihop:D som stöttar oss!

Pelusa
0

Överräcker en röd ros från oss på kajkanten oxå.

Vi är djupt imponerade och tacksamma över att det finns kattkämpar som du Naquita och dina vänner!

/Pelusa och kissorna

vanessa
0

Självklart så kastar jag mig på detta ros tåg. För det är ni verkligen värda. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

karins
0

Blomma till Kattänglen Naquita!

Hawknestgrove
0

Från mig med! Mitt inlägg försvann visst!

Naquita
0

Även ÅSAF ska ha tusen rosor för hon tar in HELA familjen även paddorna. nu blir allt så mkt lättare då hon ej har andra katter. bara mamman o ungen hoppar in i fällan så får vi kämpa för att transporten kan lösa sig. annars får jag börja tigga pengar och sätta mig på tåget med dom..*s*

som sagt vi har ju en möjlighet till. birgitta i kks kan ta med sig familjen på söndag men är inte i sthlm förräön 22.30 på söndag kväll.

Hawknestgrove
0

Nä, men då kanske det finns någon som kan härbärgera lite i Sthlm? Allt för att vinna tid….

Erika91
0

Jag håller naturligtvist med i allt ni skrivit!! :D
Har tyvärr inga rosor på datan, lånar kompisens.. men det är du värd naquita! :D Självklart!!

JosephineF
0

Ja, instämmer, ÅsaF ska ha lika mycket dagens ros hon! Guld värt! *stor kram*

karins
0

Ja men jag hänger ju inte med. Är det ÅsaF som ska vara stödhem till hela familjen? Då ska hon naturligt ha ros oxå!

JosephineF
0

Japp, det är Åsa det!

Faxlin
0

Tack för blommorna.
Fast jag håller på rosor till de som kämpar för missarna på plats. Jag sitter ju bara här vid datron jag medans de kryper i buskarna liksom.

Audiatur et altera pars

Alexej
0

Snart får du din del av "jobbet"!Flört

Faxlin
0

#24: haha, japp men det blir inomhus i alla fall :-)

Audiatur et altera pars

brutt
0

Oavsett om man kryper i buskarna eller öppnar sitt hem för missarna så är det vad katterna behövde.Man blir glad av människor som er.

essut
0

Tack för att ni finns för dom hemlösa katterna.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=343556c7-2e70-41ef-9a2d-3643072032f2&Filename=Blommor i Kungsör.jpg)

Lena
0

Har dåligt förrås på blommor i burken där jag sitter just nu. Skickar därför en osynlig sort (det är tanken som räknas brurar det ju heta) till Åsa som tar emot de krassliga kattfamiljerna. Det är en stor lättnad att det ordnade sig med tak över huvud också! :)

Här ska det vara en stor fredsros:

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Erika91
0

Åsa ska också ha en ros då från mig :D

Faxlin
0

Tack för alla era fina blommor. Även de som inte syns så ser jag dem framför mig i mina tankar :-)

Audiatur et altera pars

anebit
0

Härifrån kommer det oxå blommor i stora lass till Ronnebygänget och Åsa………………

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=08fc7cd7-c4c9-4220-b685-44cc82db5aca&Filename=80 årskalas 016.jpg)

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna