Var köpa gravsten till katt?
Hej alla, undrar om någon här vet var man kan beställa gravsten till katt eller finns det bara de vanliga för oss människor? har gogglad till höger och vänster men hittar inget för just djur,,, har tyvärr inte möjlighet att betala flera tusen,, även om jag skulle vilja,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Tack för tipps , ska kolla upp det.

jag tycker det är hemskt att gräva ner sina kära under en grå sten, min sotis ligger ien gullig liten urna alltså hans aska , det är nog många som tycker det är konstigt , men nu finns han alltid kvar , men mitt liv stannar inte upp för det. han fick ett lungt slut ochså på sängen ,en vetrinär kom hem.men alla har olika åsikter om dettA ,jag vet att det kan va känsligt , man gör det som känns bäst, mina andra djur är begravda på en tomt.kram till er alla
Ja, det är tur att man är olika. Själv vill jag ha med mig mina kissar när jag blir begravd, dvs spridd för vinden i Hanöbukten….Det får man……

#3, Inget konstigt att ha sitt djur kremerad i en urna,, jag funderade på det själv innan jag avlivade, men nu när jag fick veterinären att åka hem till mina föräldrar där Gullungen bodde så blev det begravning ändå, vill ha en sten då , förut har jag gjutit egna i cement men tänkte jag skulle se om jag kunde hitta en lite finare denna gången till min tös, Har kollat på sidan i inlägg #1 men hittar bara urnor, har ringt både på vanligt nr + mobil, ingen svarar,,,, ska pröva ijen, 
Gunilla H. låter fint att ta med sig kissarna när man dör, skulle jag nog velat om jag tänkt på det tidigare,
Martdat
E-post: info@nordiskark.com
sedan, så läs på sidan till vänster.
_
Vi kommer även att ta fram
gravstenar till djurgravar som kan
måttbeställas.
_

Själv så är jag den hemska personen som låter dem gruppkremeras. När de dött så lever jag på minnena av dem, inte på att de dog/avlivades. Så jag vill inte begrava dem. Men om jag skulle göra något så är det att strö deras aska i vinden. Vad det gäller stenar, så skulle jag välja en från naturen som känns rätt i hjärtat. Sedan ordna en mässingskylt och sätta den på stenen. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

hej martdat. jag hoppas du hittar en fin sten . kanske en vanlig gravstensfirma kan hjälpa dig , må så gott