Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 389 ggr
martdat
0

Gamla inlägg?

varför kommer det upp gamla inlägg  i dag för mig, på senaste inlägg finns tex en tråd som ingen har skrivit i sedan 2006! flera sådana gamla,,, varför? vet nån? har det med iFokus uppdateringar att göra elr har min dator blivit bäng?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Faxlin
0

Det beror antagligen på att vi bakom kulisserna byter plats på lite inlägg. Och placerar dem i rätt kategori och sådant. Så fort vi är där och pillar hamnar de åter aktiva. Så din dator har inte blivit bäng :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

martdat
0

skööönt, då blir allt normalt snart,,, Skrattande

Faxlin
0

Japp snart blir allt normalt igen :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lena
0

Varje gång man går in och läser en artikel så kommer den upp i forumet. Ibland går vi administratörer in och tittar i en artikel för att vi behöver en uppgift, ska flytta om den eller något liknande. Lite knäppt när artiklar som "Hittekatter önskar God Jul" kommer upp vid midsommar. Det kan tyvärr hända ibland.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

martdat
0

hehe, ja nyss var det nån röstning om lussekatt som senast inlägg, haha!!Skrattande

Alexej
0

Men också lite kul att läsa gamla trådar!

Tex om min favokille:

http://www.kattforum.se/viewtopic.php?t=32689&postdays=0&postorder=asc&start=0 Flört

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus