Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 259 ggr
rulda
0

OT en ny liten släkting :)

Jag måste bara få dela med mig av den glada nyheten att min yngsta kusin har fått en liten pojke vid namn Elliot. Han föddes i Söndags och blev deras andra son.
Så nu har jag fått ännu ett kusinbarn :D
Så roligt för att detta är min ända kusin som jag håller kontakten med och äntligen har han börjat föröka sig (får man säga så?) Hugo hans första son blir två i år.

JosephineF
0

HAHAHA! Föröka sig!!! Hohoho, det ska jag säga till min syrra som har fem barn ;) Hon har förökat sig! =) Hahaha..

Grattis till kusinbebisen! =)

rulda
0

#1 haha kanske låter lite skumt men vad ska man annars säga?
Tack tack längtar tills jag får träffa det lilla trollet :)

Lena
0

Grattis till den lyckliga tilldragelsen! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

rulda
0

#3 tack tack ska kika in på min mail nu och se om jag har fått bilder :D

Sidentass
0

Grattis Rulda!!

Själv förökade jag mej för 10 år sedan;-)..ha,ha..så fick man ett gott skratt i samband med den trevliga nyheten också:-))

Erika91
0

grattis rulda :)

karins
0

Grattis till nya släktingen! Bäbisar är så goa! Jag har fått hålla många bäbisar. Min brorsa har 5 barn och 4 barnbarn. Jag nöjde mig med att föröka mig 2 ggrSkrattande

Hawknestgrove
0

Grattis!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Jag ser fram emot barnbarn. De kan man lämnar tillbaka!Flört

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

rulda
0

#9 hahaha samma inställning som min farmor hade ;)

Hon lärde min syster alla svärord hon kunde och alla hyss hon kunde komma på. Hon fick ha lite roligt och lära sina barnbarn allt hon inte kunde lära sina barn :D

Hawknestgrove
0

JA, ochså en grej till…. Barnbarn är som pruttar. Man står bara ut med sina egna……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....