Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 312 ggr
vanessa
0

Såg sanningen idag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fniss, ni vet säkert hur det är när man brinner för något. Oavsett det gäller att måla, knyppla, åka motorcykel eller andra intressen. Det fyller ens liv.

Men insåg idag när jag tittade på golvet, att det kanske går lite långt ibland… Speciellt när det är svåra saker som vanvård och sådant. Till och med min ena kisse undrade om jag kunde se honom bland allt. Fast han är den första att skrika att jag vanvårdar honom när han kan se botten på matskålen Glad.

Men i vanlig ordning så tar jag en paus från detta längre fram. Idag ska jag njuta för fullt. Nämligen att göra exakt det som faller mig in. Sova, fixa med blommor, skriva här, lyssna på musik eller vad jag nu känner för. Att vara spontan helt enkelt i allt :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

vanessa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och min suckande katt. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

siberlina
0

klart att manska ha sådana dagar ibland

Alexej
0

Blev så glad när jag läste det. Vanessa, jag önskar dig en underbar dag idag. Sköt om dig!!!!Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

JosephineF
0

Ja, ta en mysdag! Det behöver du!

Sidentass
0

Kan inte annat än att hålla med ovanstående skribenter…njut av dagen så mycket du kan!

siberlina
0

gör  som allas   våra   vänner  katterna   njut …….

Lena
0

#0 Det är en bra intention som jag vill hejja på till det yttersta. Det är en god investering att ta ett och annat brejk ibland för att fylla på energi och vårda sig själv. Det behöver vi alla göra. Och som sagt katterna kan lära oss mycket på den punkten.

Ha en riktigt bra dag Vanessa! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"