Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttips-råd
Läst 960 ggr
Djurälskaren87
13

gör som jag till jul!

istället för julklapp,önska dig pengar och skänk till katthem,de tänker jag göra och har även lyckats övertala mamma och mormor till det!

häng på:)

Tarotstollan
2

Bra idé!❤️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Lena
1

Ja det var en bra idé! Man kan också köpa katthemmens kalenderar och ge bort till julklapp.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Djurälskaren87
4

2# bra ide!:)

vi skall ha julklappsleken kanske skall köpa kattkalender och ha med:)

vart köper man den?

majvi
4

Förra året gav jag bort raggsockor i julklapp inköpta på KKS auktion.Det blev pengar till katterna och varma fötter.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Sidentass
1

Toppenbra tanke! Sen som andra också säger, finns det också så fina kalendrar att beställa att ge bort i jul. Som gagnar katterna!

zorro2
2

har kjöpt katthemmens kalendrar….jätte fina, og även julkort.

Nosen
2

Eller köp hittekattsbandet och ge bort i julklapp! Då blir det pengar till katterna plus att bandet får fler bärare <3

Jag har tillverkat julkort till "mitt" katthem, blir en tusenlapp när de sålt alla :)

zorro2
1

var kan man kjöpe hittekattsbandet?

Nosen
0

#9 Sök på hittekattsbandet på google. Det kommer upp direkt :)

Katthemsmatten
1

#9 Du kan beställa genom att skicka ett mail till bloggkatten@hotmail.com

Medarbetare Hittekatter iFokus

Lena
2

Nu är julen över men man kan ju följa exemplen i tråden på sin och andras födelsedagar etc.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"