gör som jag till jul!
istället för julklapp,önska dig pengar och skänk till katthem,de tänker jag göra och har även lyckats övertala mamma och mormor till det!
häng på:)
Bra idé!❤️
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Ja det var en bra idé! Man kan också köpa katthemmens kalenderar och ge bort till julklapp.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
2# bra ide!:)
vi skall ha julklappsleken kanske skall köpa kattkalender och ha med:)
vart köper man den?
Förra året gav jag bort raggsockor i julklapp inköpta på KKS auktion.Det blev pengar till katterna och varma fötter.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

Toppenbra tanke! Sen som andra också säger, finns det också så fina kalendrar att beställa att ge bort i jul. Som gagnar katterna!
har kjöpt katthemmens kalendrar….jätte fina, og även julkort.
Eller köp hittekattsbandet och ge bort i julklapp! Då blir det pengar till katterna plus att bandet får fler bärare <3
Jag har tillverkat julkort till "mitt" katthem, blir en tusenlapp när de sålt alla :)
var kan man kjöpe hittekattsbandet?
#9 Sök på hittekattsbandet på google. Det kommer upp direkt :)
#9 Du kan beställa genom att skicka ett mail till bloggkatten@hotmail.com
Medarbetare Hittekatter iFokus
Nu är julen över men man kan ju följa exemplen i tråden på sin och andras födelsedagar etc.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"