Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettertnrskygga-katter
Läst 1216 ggr
Backarödbo
9

TNR-tygkassar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Från Göteborgs Katthjälps Facebook:

Lagom till den efterlängtade domen från Förvaltningsrätten som bekräftar att Trap Neuter Return är en fullständig laglig metod har vi nu fått in jättefina TNR-tygkassar i vår webshop! De är tillverkade av ekologisk bomull och kostar 99 kr/styck.

Hjälp oss sprida budskapet samtidigt som du stödjer vår verksamhet då 80 kronor av summan går till vårt arbete med hemlösa katter! Vår webshop hittar du här: http://v3.goteborgskatthjalp.com/index.php/webshop

Lena
2

Titta så snygg och bra!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Debattia
0

Puttar upp !

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Mona22
0

Synd att man inte har pengar just nu, den är ju jättefin och miljövänligare med tygkasse när man handlar🙂

Katthemsmatten
1

Snygg kasse och tilll förmån för ett mycket bra ändamål.

Medarbetare Hittekatter iFokus

carlas
4

TNR-kassen kostar bara 59 riksdaler/styck i webshopen på Göteborgs Katthjälp! Frakt tillkommer men då kan man ju passa på att handla lite annat också så jämnar det ut sig. Det har jag gjort 👍

Backarödbo
1

#5 stämmer bra :) Priset har sänkts pga att man inte är helt nöjd med kvalitén på kassarna. De är lite tunna.

Lena
0

Puttar upp denna trevliga nyttopryl som kan bli en miljömedveten julklapp!

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

carlas
2

Har inte hunnit få min TNR-kasse ännu men meddelar genast kvalitén och skönhetsgraden då den finns i min hand. Snyggt av Gbg:s katthjälp att sänka priset pga lite tunna förresten. Men lite tunt är nog bara bra. Nyttigt att gå ngr extra vändor med Mjautetrorna. Eller så får vi ta två kassar åt gången då 😃

carlas
1

#9 aha, bra idé! ❤️

I övrigt kom min TNR-kasse, och lite annat, med posten idag. Den är riktigt fin!

Lena
1

Puttar upp utifall ni har fått julklappspengar som ni vill göra av med nu! 😉

Gatukorsning
0

Snygga påsar!

Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!