Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 477 ggr
sofia85
0

Så då var KattBladet ute!!!

Så nu har ma skickat iväg det… hoppas ni som ville ha det har fått det! Fick ju göra lite massutskick eftersom så många var intresserade! Hoppas att det funkar!

Ni måste skriva kommentarer när ni lästGlad

JosephineF
0

Jag har inte fått något än iaf..

sofia85
0

Kolla nu… ja hade skrivit en bokstav fel i din mail.. nu ska det ha kommit!!

JosephineF
0

Inget än..

JosephineF
0

Testa josephineforsberg(at)hotm..

sofia85
0

Gladokej testar det, konstigt eftersom ja inte fått något att du nte fått det! Hoppas du får det nu då!

har skickat det

JosephineF
0

Nu har jag fått det! =) Tack, ska kolla genast! =) Måste kolla upp varför hubertwebbadressen slutat fungera också.. =/ Konstigt..

sofia85
0

Va bra!! ja testade två ggr till den… tekniken fungerar inte alltid:)

storAnnette
0

Jag har fått Kattbladet och läst det.Blev glad att Ella Blev månadens hjälte.Kul att läsa kattnyheter förstås.Bra gjort!Kyss

Vidjur hade jag inte hört talas om,kanske borde vara medlem där också.

JosephineF
0

Men Sofia! Vad duktig du är! Jag PM:ar dig, har en bunt idéer! =) Tummen upp!

sofia85
0

StorAnette: Vi har inte så mycket medlemmar än men hoppas på fler, bli gärna medlemGlad Du kanske också ha fler djur än katter?

Ella verkade verkligen vara en bra person. Och såna ska vi vara rädda om och minnas.

Jossan: Tur att du fick det nu då:) Pm:a mig alla idéer behöver all hjälp ja kan få!!

karins
0

Tack Sofia! Vad duktig du är. Så roligt att läsa kattbladet!!!

sofia85
0

GladTack!! Ni får inte lömma att gå in på ViDjur och kolla tävlingarna som kommer komma upp senare under dagen. Så ni kan skicka in bilder på era små kissar!!

storAnnette
0

Såja,nu är jag medlem.Kul att ni är fler i Strömstad och att ni hittat varandra.Kollar mer senare,måste göra annat nu.

Tyvärr har vi inga andra djur just nu,vi hade ökenmöss innan första katten Tara kom hit.Vi bytte då eftersom ägaren (mitt ex) trodde sig vara allergisk och då han dog plötsligt fick Tara stanna och mössen fick ett nytt hem.Båda har tyvärr dött nu,de är ju inte lika långlivade som katter.Puh och Nasse hette dom.

Går det verkligen bra med möss och katter?Jag tänkte iaf att mössen skulle vara livrädda jämt om de hade en katt som spejade på dom hela tiden…jag gillar ökenmöss annars,de är trevliga små krabater,kul att titta på när de bygger sina bon.

Alexej
0

Jättebra skriven och allt. Hur har du tid för att hinna tom skriver en tidning?Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Pelusa
0

Snyggt, Sofia. Bra jobbat!
Ser redan fram emot nästa nummerCool

sofia85
0

StorAnette!Det går jätte bra, diesel står uppe på en byrå han har bara utkick över katterna, han gillar att titta på dom.

Va roligt att du blev medlem får hoppas att fler hänger på nu!

Jag lärde mig programmet igår sen satte jag ihop det tills idag. Ja lär mig snabbt. Ja älskar att hitta på nya idéer och den här verkade ju verkligen gå hem! Ja ska jobba hårt för det här, när man får bra respons så måste man jobba på!

Tack alla!

JosephineF
0

Det var snabbt jobbat måste jag säga! Förvånad

sofia85
0

När man tror på nåt ska man jobba hårtSkrattande hihi

elena
0

Så bra gjort! Anmäler mig som medlem senare idag.

sofia85
0

Tack, gör det!!Glad

rulda
0

Sofia85 två tummar upp för dig. Jättekul och intresant läsning. Keep up the good work (eller hur skriver man?) ska bli kul att läsa nästa nummer.

sofia85
0

Tack så hemskt mkt…!

Hawknestgrove
0

Skall kolla min katter-adress när jag plöjt genom detta….. Har varit borta från datorn i tre dagar, så det blir en del att ta igen…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

evamojje
0

Busan och Mojje skulle gärna vilja ha ett exemplar att kattbladet *L*

Här e våran mailadress

evamojje@hotmail.com

tack på förhand Glad

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

sofia85
0

ska genast skicka iväg ett till er!

evamojje
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har Busan och Mojje läst Kattbladet. Och den var jättefin tyckte dom. Och matte oxå förstås *L*

Busan och Mojje undrar om dom kanske kan skriva något till den *L* tex om Busans väg till ett alldeles eget hem *L'

Busan och Mojje har en blogg tillsammans med matte på

Eva, Mojje & Busan tittar på världen

eller kanske visa hur man som innekatt i storstaden ändå kan få sitta i öppna fönster och titta på världen utanför genom nätade fönster ;-)

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Erika91
0

Åh kan inte jag också få den;
Erika.ahrlin.se@hotmail.com

Tack på förhand :D

sofia85
0

självklart ska ni åka få.. skickar nu direkt..

Erika91
0

Tack så mycket, har hämtaat filen och jag ska snart läsa det :D
Det ser verkligen fint och välgjort ut :D
Och spännande läsning är det säkert också :)

sofia85
0

hoppas du gillar det

Erika91
0

Den var jättebra Sofia!! Du har gjort ett jättebra kattblad!
Jag längtar redan till nästa nummer! :D

sofia85
0

TACK…!

Hawknestgrove
0

toppenjobb!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Engla
0

Jättebra!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Lena
0

Det var en mycket proffsig produkt du åstadkommit. Bra texter och fin layout. Bra jobbat och fem stjärnor!

Tycker också om inslaget du gjort om Ella från Hittekatten i Piteå. Har hennes dotter Catharina sett artikeln?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

sofia85
0

Nej det har hon inte gjort, vet du om hon har någon mail? så kan ja skicka ett ex..

sofia85
0

Jag menade ja inte:)

Erika91
0

Jag visste inte att Katthemmet i Piteå var tvungna att stänga på grund av att det drabbades av kattsnuva. Det låter i alla fall knäppt :/ FÖr hon skötte ju katterna trots allt bra och katthem behövs ju! tyvärr..

Lena
0

#36 Tyvärr så har inté Catharina någon dator, men du kan skicka det till webmastern för hemsidan. Hon skriver sedan ut informationen till henne.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

sofia85
0

Okej då gör ja det!! Tack!

anebit
0

Nu har jag läst, en riktig toppenblad har du gjort….

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

sofia85
0

Tack så mkt!:)

Jenna-Gun
0

Jag oxå läst det .Jättebra

sofia85
0

Glad

Episode
0

Väldigt bra Sofia :) keep it up!

Alexej
0

#38 Piteå fick problem med kattpest. Kattsnuva gå att överleva.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus