Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkattsjukdomarkattens-beteende
Läst 3850 ggr
[Tikko2012]
0

Stora kostnader för katts operation.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Eftersom det tydligen inte var tillåtet att registrera insamlingar här längre så undrar jag om någon vet nån bra hemsida där detta är möjligt?? Har en katt på 1 1/2 år som ska opereras för Patellaluxation, ett kors/ledband som håller fast knäskålen har gått av, så knäskålen hoppar urled. kostnaden för operationen kostar mellan 20-30 tusen enligt veterinären. Han har även nyss spolat urinvägarna/blåsan från kristaller och detta kostade nästan 19 tusen, och vi har bara försäkring upp till 25 tusen. Vilket medför att vi kommer få stå för nästan hela operationskostnaden själva. 

Inlägget är redigerat och kontonummer är borttaget eftersom det inte är tillåtet att starta insamlingar. Vill ni skänka pengar får det ske utanför öppen tråd. TS, starta en insamlings på Facebook, t ex.

Katthemsmatten
0

Jag har redigerat inlägget eftersom det, precis som TS är medveten om, inte är tillåtet att starta insamlingar på Hittekatter. Uppgiften om bankkonto är därför borttagen eftersom det strider mot insamlingsförbudet.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Lena
1

Nej insamlingar får du inte starta här på Hittekatter iFokus. Privatpersoner hänvisas till de olika fonder som beskrivs i denna artikel: (länk till artikeln om fonder). Chikkas Minnesfond har t.ex. hjälpt många.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
3

Försök att kolla lite, det finns fonder för djuroperationer. 19 tusen för att spola urinblåsan? Låter väldigt dyrt tycker jag. Skulle nog kolla vad andra ha fått betala. Lycka till!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus