Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 956 ggr
manlyckans
0

Bortsprungen katt i Årsta

marieborg
0

Jag bor i Årsta och ska hålla koll när jag är ute och går. Vanligtvis händer inte det så ofta men så fort att jag vet att en katt är på rymmen i området så blir det mycket oftare!!!

Stefan (min fästman) brukar säga " Tänk att det ska behövas en försvunnen katt för att du ska ut och gå"…..sjukt men sant!

Jag har svarat matten på tråden i skogskatter.

manlyckans
0

#1 Tack för hjälpen! Vi är några stycken som ofta går runt i Årsta nu och skramlar med våra små godisburkar så vi kanske ses =)

/Ann.

marieborg
0

Igår kväll åkte jag och Stefan till det ställe Scarlet senast varit synlig på, en liten byggarbetsplats. Lyckades efter lockande med godis och tonfisk få henne nästan halvvägs under glipan mellan grinden och asfalten. Stefan grep då tag i henne och drog fram henne men vilket motstånd lilla gumman gjorde…stackarn fick panik och bet hårt men som tur var hade Stefan handskar.

Körde sedan hem Scarlet tll en mycket glad och lättad matteGlad Wow vilken kick det var att ha fångt henne!!!!

Fick en hittelön av matte som jag har satt in på Stockholms katthems postgiro.

http://norskskogkatt.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=279ce994-48a6-420c-99df-551f614e197c

JosephineF
0

UNDERBART!!!! Ni är för härliga!! Hatten av för er, bägge två!!

karins
0

Ni är för goa du och Stefan! Applåder!!

martdat
0

Vilken tur kisen kom tillrätta, Tur att det finns folk som engagerar sig även för andras katter!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Anna77
0

#3 En stor kram till er!

Erika91
0

Å vad skönt att han kom till rätta!  Glad
Applåder till Marie och Stefan! Glad

Jenna-Gun
0

Härligt.

Ni är underbara.

MariannE11
0

vad härligt att höra att ni lyckades….all världens rosor till er!

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

anniii
0

Vad underbara ni är!!! Glad

Sidentass
0

Såg på andra forumet att missen var upphittad..en stor eloge till Mari o Stefan ifrån mej o katterna i Linköping:-))