Hittat 7kattungar!
Hej!
Skulle behöva hjälp har 7kattungar ute i ladan dom ja har hittat dom är väldigt magra o behöver hjälp!
Har gett dom mjölk men jag har inte plats finns det nån därute som vill och kan ställa upp för dom små?!Dom finns i hörby
mvh hannah
Mjölk ger dem diarre. Ge kattmat istället, antar de är minst 4-6 veckor eller äldre. Du kan även ge dem modersmjölk ersättning för katter.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Hur gamla tror du dom är? Lägg gärna ut bilder på dom. Vet du var mammakatt är?

Du måste få tag på kattmamman.Sen behöver de avmaskas också allihopa.Lycka till!
ja,glöm inte kattmamman!

Hur gamla är de?
Vart är mamman?

jo..dom behöver ju såväl sin mamma..kan det vara så att mamman råkat illa ut? Isåfall vore det bästa om dom kunde få komma till ett hem där det finns en fostermamma…nu är dom ju en så stor kull, att dom kanske skulle behöva två fostermammor..
Hade jag haft en kattmamma här med mjölk till övers så hade jag självklart ställt upp…

Hon försvann visst…hoppas hon kommer tillbaka snart.

#7 Men då kanske kattungarna redan har flyttat till ett stödhem..?
Med tanke på att ungarna är så magra verkar det troligt att det hänt mamman någonting. I så fall är goda råd dyra. Hoppas någon kan hjälpa till, om det inte går att få en adoptivmamma illa kvickt behöver de stödmatas. Frågan är hur gamla småttingarna är?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Vi kan inte hjälpa om du inte svarar. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Har mamman synts till?…hur gamla kan missarna vara?…har ni försökt att hitta någon stödmamma..tänker på de stackars missarna..?
prova gärna att annonsera efter en mamma på alla kattsajter här i fokus..