Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 2021 ggr
Alexej
9

Finns det någon plats kvar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här blev det trångt:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mer

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

essut50
2

Men oj vilka fina bilder. Syns att katterna gillar varandra.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Bumbis
1

Hi, hi, hi, finns det hjärterum så finns det stjärterum! Så gulliga de är tillsammans! Glad

Jag tror att de behöver en större bädd, eller kanske fler?….

Imasy
1

Är det fyra eller fem katten i högen? ;D

Måtte ingen av dem släppa en fis nu då ;)

Sidentass
1

Åhhh..vilka härliga bilder..har jag räknat rätt om jag säger att jag fick antalet dubollar till fem? Vilken poppisplats för dom!!

emjon
1

Vilka underbara bilder och här ser vi igen hur härligt det är när kissarna har varandra och hur mysigt det är att ha flera.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

destiny
1

Härliga bilder. Skrattande Så ser det ut hos mig också. Inte bland mina vuxna katter (tyvärr) men väl kattungarna som är ganska stora nu. 

En av bäddarna har jag lagt mitt på bordet i vardagsrummet Cool Det är MIN bädd säger Astrid som nästan inte lämnar den. Bumbis fina bäddar är uppskattade hos oss.

Alexej
2

Det är 4 katter, 2 Värnamoungar och Ploppen (som jag vill behålla) och tant Bitch som tror att alla ungar är hennes. Vad som är konstigt är att sedan jag har ungar här låter hon dia de och har själv blivit tjock som en ballong. Nån slags skendräktighet. Och hon släpper hela tiden in möss så att ungarna har nåt att leka med.

anebit
1

Men gud så gulliga bilder!   Tänk så bra för tant Bitch att ha ungar att ta hand om.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

martdat
0

populära bäddar det där.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

CatarinaJ
1

Vilka härliga bilder! Dem blev jag lycklig av att få se, värmer hjärtat! Vart hittar man bäddarna?

Imasy
1

Jag tror att det är Bumbis som gör dem :)

eller har jag fel nu? Skäms

Marga
1

#1 Du kunde nästan ha utlyst en tävling. Gissa hur många katter…?

Jag had nog gissat på fem, minst Glad. Dom är jättesöta!

majvi
3

Det var visst nån som skrev att katter inte trivdes ihop med andra katter….

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Gatukorsning
2

Alexej, har du kvar några av dessa kissar? 

Blev det så att du behöll Ploppen och kanske Tant Bitch också?

Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!

Lena
2

Det var mig en trevlig gammal bildtråd som fått se dagens ljus igen!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
5

Fina bilder:)

Alla är kvar men lilla Värnamohonan överlevde inte utan dog kort efter jag tog bilderna -den tigrerade med vit. De levde på en McDonald drive-in bredvid E3:an och fick in alla avgaser. Det var 3 ungar bara mamman och killen överlevde. När mamman skulle kastreras rakade veterinären henne och huden var glänsande svart under och gick inte att tvätta bort.

Bitchen (sköldpaddan) är äldst och ranghögsta och har bra pli på alla. Vill hon tvätta någon då gör hon det oavsett hur stor eller ovillig den andre är.

Och Bumbissängarna finns också kvar trots många tvätt. Det är bra kvalitet på de.

Tyrisen
1

Känner igen det där fast jag bara har två :) Vilka mysiga bilder! Tack för att du visar dem 🙂

www.kattstatus.se - Allt du behöver veta om katter

Stoppa BYB!