Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 449 ggr
Naquita
0

meeeen, var ska JAG sova??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

soffan…kanskeFot i munnnen

Naquita
0
Naquita
0

hej matte..du får plats här..kom o gooosa ner dig vettja

Naquita
0

jag lovar, mamma är en jättegosig sovkudde!

Naquita
0

Ibland är det ngt skumt i mattes säng…

Naquita
0

BU!!(var bara Amigo juu som vanligt:P)

Naquita
0

som förövrigt tror att han inte aaalls e stor och klumpigFot i munnnen

Lena
0

Ha, ha det här var kul och dessutom ganska typiskt för hur vi kattfolk har det där hemma. Myspys och inga tråkiga stunder alls! Hemma invaderar katterna alla våra stolar….. Kontorstolen är särskilt poppis - matte får hålla tillgodo med en träpall vid datorn.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Naquita
0

får jag bjuda på en styck solstråle?

modellflickan
0

Vilka underbara bilder! Du ser ut att ha det riktigt mysigt med din underbara familj. :)

Anna77
0

jättehärliga bilder, kul att du delar med dig!!! SkrattandeSkrattande

Sidentass
0

Ohhhh säger jag bara..vilka underbara bilder!! Mattens plats hos oss brukar vara längst ut på kanten..känner så väl igen detta;-)

marieborg
0

Å va söta bilder!

Är så mysigt att se hela sängen full av katter Skrattande

Jenna-Gun
0

Såååååååå underbara foton. Tack för att du delar med dej av dem.

Så där är det hos oss oxå.

rulda
0

ohh i din säng vill jag sova! Underbara bilder!

vanessa
0

Fniss, jisses vad man känner igen det där. Och snälla som vi alla är så får de äga sängar, stolar, soffa och så vidare. För de är ju så underbara. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

karins
0

Vad Mysigt! Hela sängen full av katter att gosa med :-)

Naquita
0

Vanessa du kan pusta ut nu för Shilo är tingad, tillsammans med sin bror Sandor ska de flytta till ett hus ute på landet i småland:D

Alwyn
0

Åååh vad myyysigt. Så vill jag åxå ha det, varför inte? Fast då lägger vi till illrarna hehe

anebit
0

Åh vilken mysig säng full med gosiga katter…………..Räcka ut tungan

Alltid lika roligt att titta på dina bildsviter……………… Glad

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

JosephineF
0

Jisses vilken myssäng! Längtar tills jag ska sova för då kommer mina två troll plus stor vovve och vill gosa. Bring it on bara!! =)

maggan47
0

vilka mysiga bilder på vackra katter Maggan47

siberlina
0

va  mysigt    med alla    gosebollar    isängen,  min  sotis  ville  alltid  ligga  på min  kudde.han  försökte  alltid  hinna  före  mig

Gullan402
0

Vilka mysiga bilder. Men det saknades ngn (inte du då, utan nån annan, en liten kompis till… *S*
Kan berätta att jag träffat den lille o han var jättego!!!

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

MariannE11
0

men vad sängen ser inbjudande ut… fast inte för att sova kanske… har en snudd på likvärdig säng här hemma…. första delen av natten går rätt bra när det är mörkt… men vartefter det blir ljusare så kravlas det upp smådjur i sängen som ska ha brottningsmatcher… det bits i tårna och är allmänt störande…Flört… så när det blir för stökigt med alla kattungar så går jag till soffan… där är det NÅGOT lugnare…bara vuxna katter som ska gosa och ligga på mej… men det är betydligt lugnare…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Naquita
0

Gullan du menar min lilla Chihuahua?Oskyldig

här med sin syster:D

Hawknestgrove
0

Underbara bilder! lena, käner igen det där med datorstolen. Men jag har blivit så hårdhjärtad, att jag bär bort kissen försiktigt till sängen!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

JosephineF
0

#25 Ja, din lilla hund är ju verkligen ingen tungviktare ;)

modellflickan
0

Så fina hundar. Din hund ser så himla snäll ut. :)

Naquita
0

min vovve e snäll..lite väl vaktig utomhus bara..men han älskar sin matte för mkt bara, och efter allt som hänt med mitt ex och allt känns det skönt att han är sådan!

modellflickan
0

#29 Mycket fin. :)

Jenna-Gun
0

Hehe, denna skylt

kan passa hos er.

Har snott texten av någon här inne Förlåt, kunde inte motstå det.
Jenna

Hawknestgrove
0

Haha, min granne har liknande dörrmatta! Där står" passa er för Kärringen!" (hon har köpt den själv)

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Gullan402
0

Just precis, jag saknade den lilla, lilla chihuahuan… Han är så söt, men naturligtvis är katterna det oxå. Elin hade mkt att berätta för storasyster Emma när vi kom hem, det första var :jag har klappat en sån här stor hund (sen måttade hon med handen). Emmas reaktion Äh, det var väl inget, Findus är nästan högre än mamma. (Findus är vår lilla plutt som gärna vill hoppa upp på mig när vi busar. Överhuvudtaget så tror han att han är en 3-månaders papillonvalp som min granne brukar uttrycka det. Han är lite "trög" o vill gärna sitta i hennes knä, hon är ca 150 cm lång o väger max 45 kilo…) Sen var det de nya katterna för hela slanten…

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Erika91
0

Vilka fina bilder du lagt ut!! Glad
Och jag håller med på de två första bilderna; Vart ska du sova?! FörvånadOskyldig