Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 435 ggr
vargmamman
0

de ville ha kul sa de:(

idioter..bränner en stackars liten kattpga att de ville ha kul..tonårstjerjer va deoxå..gaaaaaaaaah..vill bara gråta:(

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1123062,00.html

vargmamman
0

hoppas defår långt fängelsestraff.och massor av böter

Lena
0

Gud så vidrigt! Det är dock bra att det hände i ett land som har hårda tag mot djurplågeri. Så skulle det vara även i Sverige. Hur störd är man då inte om man kan se något som helst nöjje i att plåga en försvarslös kattunge. Finns det något hopp för sådana ungdomar?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vargmamman
0

nej man  kan undra:(..ja absolut,skulle verkligen vilja ha djurpoliser här i sverige oxå..men tror du att vi nånsinn kommer få det?..

karins
0

Det finns tyvärr barn som växer upp utan någonslags empati för andra levande. Och det är bra att det finns djurpoliser over there. Sverige borde verkligen ha det oxå. Stackars lilla försvarslösa katt :-( Tur att det fanns ett barn som hade något i huvudet och kunde rädda den i sista stund!

Glittervittra
0

Ett kok stryk ska dom ha ungarna som beter sig så här grymt!
Jag blir så förbannad så horna åker ut på mig direkt när jag läser sånt här *morr*
Alla katter som ej är raskatter…borde också kosta en rejäl slant för att folk ska värdesätta dom! jag fattar inte hur folk är funtade i skallen som beter sig här :(

Sidentass
0

kommenterade detta vanisnnighetsdåd i en annan tråd här…lämpar sig inte i skrift vad jag skulle vilja göra med drägglen!!! Armaste, lilla, stackars missevän…Gråter

modellflickan
0

Ser nu att det skrivits här med! DÖD ÅT DJURPLÅGARE!!!!!!!!!

Jag vill hälla bensin och sedan tända på dessa FULA tjejer!

essut
0

Vilka jävla ungar. Man blir så ledsen på sånt.