Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 330 ggr
Cammo
0

Sötnosen "Tessan"

Här kan ni läsa om vår lilla skyddsling som nu blir ompysslad hos Annette i Luleå.

http://www.kuriren.nu/GEN_Sok.asp?ArticleID=1363616&ArticleOutputTemplateID=125&mode=SEARCH&BoolFlag=AND&PubDate=2006-12-07&FreeText=katten&Category=

Det var ett ruggit sår hon hade men hon är en liten kämpe! Glad och trevlig!Den som är ägd av henne är en lycklig människa som måste vara olycklig nu när hon är försvunnen….

(ammo

Soulway
0

SkrattandeNu börjar ni låta som proffs!!! Där var det ord och inga visar Cammo. Mkt bra!!!!

Vilken Goseunge!!! Tur att ni finns där och är så duktiga!!!

Soulway

Lena
0

Mycket bra artikel Cammo! Så fint att budskapet om hur viktigt det är att folk kastrerar sina katter kom fram på ett så rakt och tydligt sätt! Ni jobbar på superbra där uppe i Norr!

Glad

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Cammo
0

Tessan fick ta bort dränaget idag och är så himla duktig! Ingen Matte eller Husse har anmält sig ännu… :(

Tessan har en stark tro på att människor är snälla varelser, så hon måste haft en god uppväxt"

Cammo

vanessa
0

Fenomenal artikel. Allt viktigt kom fram, så ni är redan fullfjädrade proffs. Kanon.

Hoppas hon hittar hem om ägaren är bra. Annars så hoppas jag att hon får ett nytt hem. Be förresten de gamla ägarna om fotobevis eller liknande för att bevisa att de är ägare. Så det inte är någon idiot som får för sig att de ska ta hand om den stackars kissen. Se också till att de betalar veterinärkostnader och upphälle. Även om det är så att veterinären bjöd på det hela. Då kommer eventuella idioter backa på en gång.

Wow, bra artikel.

Vanessa - som inte litar på någon verkar det som…

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

storAnnette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville visa er att Tessan fortfarande är lika söt!

Jag hälsade på Tessan i det nya hemmet igår och det var skoj.Först tyckte jag att hon var så liten,måste ha berott på att jag klappade Måns innan jag åkte…Tessan var väldigt nyfiken på mig,nosade t o m i håret och hon var gosig också.

Husse var så stolt över att hon apporterar (ja det gör hon faktiskt!) och hon har en egen stol på den inglasade balkongen.Balkongen ligger på 4:e våningen (i centrala Luleå)  med havsutsikt och så har hon koll på de fåglar som flyger förbi också.De berättade att hon brukar få vara med ute på gården ibland,då knyter de fast ett långt rep i ett träd och så får hon springa i gräset medan de sitter och fikar.

Jag är så glad för Tessans skull!Glad

storAnnette
0

En bild till!

storAnnette
0

Och en till!

Hawknestgrove
0

Så ingen ägare hörde av sig+ Den lilla fick alltså ny familj?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

storAnnette
0

Just det,Tessan har ett nytt hem nu.De nya ägarna pjoskar med henne så hon får vara den diva hon verkade vara då hon bodde här (la sig mitt på bordet jämt och liknande).

Sidentass
0

Åhhhh så vacker donna!!!

Underbart att hon får må gott igen..ställer samma fråga som föregående talare..ingen ägare som hörde av sig?

Så gott att hon får ha det så bra där hon är nu, glad man blir:-)

storAnnette
0

#8 och #10 Glömde svara - nej,ingen ägare hörde av sig.