Chipmärkning av hittekatter i Stockholm
En av forumisterna ger ett otroligt bra erbjudande till hittekatter i Stockholm. Hon chippar för endast 150 kr, vilket är väldigt billigt och gäller endast hittekatter. Så är ni i behov av detta kontakta dem på e-post:
Anki Sjödin & Helena Nielsen jarvafaks@hotmail.com
Då detta är ett bra erbjudande, så får vi nog anpassa oss efter deras schema. Vilket vi gärna gör, eller hur.
Tack Anki för detta fina erbjudande. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Kanonbra initiativ!! Ännu ett litet steg för hittekatterna mot högre status, då ju chipmärkta katter har en tendens att betraktas som "finare" av en del okunniga människor.
Våran Floppis är chippad! Det känns säkert och bra.
Helen

Puttar upp. /Vanessa
Ja detta är ett kanonbra erbjudande för alla hittekatter!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Toppen bra!
Jag ska maila! Smokeys tatuering syns inte alls så han behöver verkligen.

Hej alla!
Tänkte förtydliga lite ang chipmärkningen av "gatukissarna".
Detta är altså ingen tidsbestämd kampanj,utan detta "erbjudande" gäller Alltid.
Altså,150:-/ kisse. I Stockholm med omnejd.
Vi kommer hem och chipar,(på så vis slipper katterna ev trauma med ytterligare vet-besök)
Kram&Katthår=)
///Anki & Helena

Ni är ju helt underbara. Kanon. /Tasstramp från Vanessa

Puttar upp för ny hittekatt kanske behöver id-märkas. /Vanessa

Hej alla!
Det är bara att höra av er med kissar som behöver chipmärkas,så kommer vi, bara ni hör av några dagar innan.
Kram & Katthår!
///Anki

En jättebra insats.
Ni är värda en guldtass.
Kram Jenna

Anki du måste komma och hälsa på mig snart. Jag har två kissar hemma som behöver chippas ;)

Hej alla! Chipmärkningen fixad=)
Tack för det fina mailet Marie,med alla 4 kissarna på! Blev såå glad för det. Jag blir också glad av att få hjälpa till att märka kissarna förstås=) Som lovat,går 20:- per katt till hjälp för hemlösa kissar.
Det gick ju bra det där=) Trots en blyg Lotus. Men med husse's hjälp gick det som en dans…
Och totalt trollbunden blev jag av den vackra Pärlan,trots att hon svor lite åt mig då jag chipade henne
. Såå vacker.
Alla fyra kissarna var underbara. Lycka Till med dem.
Kram & Katthår Anki Sjödin.

Om jag släpper ut Loveme på balkongen och "råkar" hitta henne där efter tio minuter…kan vi kalla henne en hittekatt då? hihi vore toppen med billig chippning *asg*
#11 Det är vi som ska tacka! Superskönt att alla fyra nu är chipade!
Ja lilla blyga Lotus, som tur var kom han fram så fort vi blev ensamma igen. Inte kul med besök.
Pärlan lyckas charma alla
Tack igen!

#12: Men när de kommer och chippar dina hittekattsbebisar då kan du bjuda dem på en extra god tårta och lite fjäsk så kanske de tar henne på samma gång. om du då säger att du httat henne på balkongen :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Mmmm,lite tårta låter gott,då ska det va'en med jordbubbar på=)))) Då kan vi snacka
.
Kram///Anki

haha, ja du ser. Inget är omöjligt ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#13 Vad bra att dina kissar blivit chippade på det här smidiga sättet! :)
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#17 ja supersmidigt och billigt!
Toppen att Anki och Helena var så förstående oxå och hade tid att vänta på att vi fick tag på Pärlan och främst Lotus, min lille blyge sötnos. Vi fikade lite och väntade på att Stefan kom hem och fick tag i Lotus. Jag är lite blödig och tycker det är superjobbigt att tvinga Lotus men jag jobbar på det!

Hej alla!
Ville "putta" upp att vi fortfarande gärna hjälper till med chipmärkning av "hittekatter" för 150:- i Stockholm med omnejd.
Vi skänker 20 kronor/chipad kisse,det har blivit 700:- hittills till Akutgruppen.
Kontakta oss gärna via mail: jarvafaks@hotmail.com
Anki Sjödin

Gud vad ni är underbara! /Vanessa
Underbart att ni ställer upp och gör detta för våra hittekatter! Nu har jag inga hittekatter här hemma utan omplaseringskatter annars skulle jag maila på fem röda sekunder!
Toppenbra detta! Fint av er att ställa upp på detta sätt samt att skänka pengar till Akutgruppens verksamhet.
//Lena