Åh, så söta!

Åh va söta de är 
Men vad är det för kattungar? Det är ju inte Monias ungar..?

Jätte söta små troll. 

Dethär e mina jourkatter som Akutgruppen kom med då Hitta Hem va å filmade här. Mamman heter Blondie och hon har blivit mkt lugnare nu så henne tämjer jag nog snart hehe.
ååå chanel du vackre!

Men åh vad toksöta småttingar! Jag dör! Vad roligt det är att ha en liten kattfamilj hemma. Myyyyyyys :)

Åhhhh..jag blir alldeles kollrig i kroppen när jag ser dom…vilka goa, vackra dunbollar! Kan tänka mej att det är highlife hemma hos dej nu!"!!
Prada, vilken skönhet! de andra var oxå jättesöta:)

#10 Jasså :)
Snälla inte visa söta kattungebilder för då börjar jag prata med dataskärmen och Stefan tror jag blivit galen 

Som sagt, det borde vara försett med varningstext att visa sådana ulltussar. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Vilka fina färger Gucci har!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Supersöta goingar…. 

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
jag visade min sabo bilden på lilla chanel och han tyckte att det var världens sötaste lilla kisse ända tills jag sa att ja ville ha honom. Då såg han helt förskräkt ut och sprang ut på ballkongen för att slippa vidare diskusioner.. *hihi*
Hur går det sophia? Är någon av kissarna bokade än?

Nä Rulda det e bara att boka på! och Chanel e faktiskt en hona hihi.
jaja en hona eller hane men så underbar jag är så kär! Jag fortsätter med operation övertalning både med sambon Trötter och Toker. Tror att toker vill ha någon att busa med (trötter är ju sååå tråkig) och Trötter vill ha någon att gosa med (toooker vill ju inte)

Ja Chanel är en riktig goding! Och vilka härliga namn alla har! ;)

Rulda om ni köper Chanel får ni att göra kan jag lova! Hon e en av de buuusigaste och hon slänger sig gärna på rygg för att man ska goss-kela henne på magen :o) tills hon somnar!
så underbara!!!!!! sötnosar oj oj,,,,
#24 säg inte så nu vill jag bara ännu mer… attans att man inte ska bo själv ibland! Det var värkligen kärlek på en gång… Men jag fortsätter att övertala. Jag lyckades ju få hem Trötter & Toker :D och än har jag några veckor på mig innan hon är flygfärdig hjärtat :)

Ja tjata du :o) Jag e själv förälskad hehe
jag kan förstå det. Du har inga planer på att ha kvar någon av missarna?

Nej jag har Ragdolls kattungar på gång så jag kan inte behålla någon :oS
Gu de e ju underbara.
//Pia

Puttar upp för att Rulda ska övertala sin familj hehe ;o)
tro mig jag försöker! men han är inte så glad över att jag övertalade honom till att skaffa trötter och toker. Han ville inte ha katt alls. Även om han älskar kissarna nu så kommer han på ibland att han verkligen inte är en kattmänniska (när dom rejsar över sängen mitt i natten eller när dom snor hans mat)
Men det går frammåt, jag tror att han börjar vekna nu… När jag vill visa honom bilder på underbara chanel så ser han plågad ut och vägrar att titta. Vet inte om det beror på att han innerst inne vill ha kissen eller om han inte klarar att jag blir ledsen för att vi inte skaffar henne.
Helst av allt vill jag att han ska vakna upp en dag och bara känna att nu ska vi ha en till familjemedlem.
Om vi skaffar en till katt vil jag att det ska vara av rätt anledning och inte för att jag har "tjatat" mig till det, även fast det var så jag fick mina gullegrisar jag har idag.

Förr när jag var i övertalningssvängen här hemma..tog jag det ofta över en god middag med levande ljus…det knepet gick allt hem många gånger..o det bästa är att ingen har ångrat sig efter det..hussen har i stort sett varit lika fäst vid kissarna som jag *L*
jo jag vet att han skulle älska kissen om den kom innanför dörren. Nackdelen är att jag är usel på att laga mat. Brukar göra köttbullar och makaroner det är jag bra på.
Jag brukar titta på honom med stora ögon de brukar funka. Han är svag för mina ögon ;)
men övertalningen pågår för fullt. Han kommer nog att förstå hur underbart det skulle vara med en misse till.
Men ändå tycker jag att det är så otroligt bra att jag har honom, han vet ändå när man ska sätta gränser och är väldigt mån om vårat bästa.

#34..brukar ofta säga som så att det är hussen som står för förståndet när mattens känslor skenar iväg..
Men..Rulda..lycka till;-)
haha stämmer så bra :)
De är underbara allihopa! :) Hoppas det går vägen Rulda!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
det går framåt :)

Hejja Lotta hejja Lotta!!!

vilken pussmun :)

Weeeh, Chanel bokad!!! Gud så kul, grattis Rulda :oD
What??? What?? Har du lyckats övertala sambon??? Hur i allsin dar lyckades du med det??? =) Kuuuuul!!

Ja hon lyckades alldeles utmärkt m löfte om att dammsuga ofta hehe. Så ge inte upp damer, kämpa om ni vill ha nåt igenom.

Det jag menar är förvisso att Rulda fått sin karl att gå med på att boka Chanel, själva bokningen sker ju genom Akutgruppen såklart.
Såå skoj! Då får man liksom följa lilla hon i framtiden via sajten =) Gratulerar, både till Akutgruppen, nya matte (med dammsugarmunstycket fastlimmat i näven) och gammelmatte så klart! =)
haha jag har dammsugit som en tok här hemma :)
Men jag tror faktiskt inte att det har med mitt dammsugeri att göra. Han såg lite fler bilder på chanel och blev kär..
Men han är ju kille. Och han tycker ju inte om katter för att katthår är såååå hemskt.. Så han vågar inte riktigt erkänna :P
Haha är väldigt glad :D

Grattis Rulda… Så underbart med en liten ny kisse som är så bedårande som lilla Chanel 
ja chanel så vacker det blev kärlek vid första ögonkastet :) Nu hoppas jag bara att allt ska gå bra med mina buskillar här hemma :)
nu har jag suttit och pratat allvar med Toker och Trötter. Jag sa att det skulle komma hem en ny kattflicka och att dom skulle vara snälla. Här är reaktionen
(jag tror inte att dom förstod vad jag menade)

Haha vilken reaktion! "gömmer mig under mattan" hahaha
Jag vill poängtera att Akutgruppen måste godkänna innan det är klappat och klart Lotta, men om de ser det som jag gör så hoppas jag att de tycker att ni blir ett bra hem åt Chanel :oD
Hahaha, vem var det som gömde sig under mattan? Trötter? Gulligt kort!
Apropå kattungar så var jag in på Blocket i vanlig ordning och hittade till min förfäran en smokefärgad kattunge. Det är inte lätt att blunda frenetiskt när man skriver till ägaren.. Heh.. Jag SKA ju inte ta en till misse! Jag har LOVAT mig själv det!
Jag hoppas att de ska godkänna mig jag blir mer och mer kär för varje dag som går, ska maila i morgon och berätta lite om mig själv. Jag är alldeles för trött ikväll… men jag vill så gärna att hon ska få flytta in här och bli min, Trötters och Tokers lilla prinsessa :)
Nej det var faktiskt Toker som gömde sig :) han älskar att ligga och sova under mattan (kan vara lite läskigt ibland om mattan ligger i en hög och man inte ser katten :S)
Hoho det är svårt att låta bli att vilja ha en kattunge.. tro mig nu vet jag exakt hur det är :D

Jo haha och jag har fått nöjjet att ha fem stycken här samtidigt, det e underbart! Även om de nu är i sitt buuusigaste tillstånd då inget annat än bus gäller. Kela…vad e det? Typ.
Nu har jag mailat känns lite nervöt att man ska bli bedömd som kattägare även fast jag vet att det är ett superbra sätt att få rätt katt till rätt hem :)
(jag vill komma hem till dig och busa med kissarna sophia)
måste bara tillägga att nu är sambon med på iden om en till kisse till 100% han sa det nyss :D dagen blir bara bättre och bättre pyttsan att detta är en otursdag

Så supersöta!

haha ja det får du så gärna så fort de e vaccade. De busar för fullt här hela dagarna och halva nätterna.
haha gör mina här hemma också (tror inte att dom vet att dom är stora killar nu)
När skulle du vaccinera dom små busarna?