gaaaaaaah knäppa katter..hur får man

ja mina katter är nog ganska dummaibland*S'..har precis badat och som alltid sitter depå badkars kanten..men isahon fick för sig att duscha*S*..stack in huvudet under kranenoch det tog 5 sekinnan hon fattade att hon blev blöt,sen gjorde hon om sina misstag 3 ggrpå raken*S*..askungen ville tydligen bada..hon skulle väl hoppatill nästa sida av badkarskanten men missadeoch plumsade i…det tog några sek för henneoxå att reagera att hon va i vattnet*S*

Jag blir så glad när jag läser om hur dina katter busar och leker och har det bra mot vissa andra mindre lottade 
Puss på gosbollarna 

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

jo tyvärr är det så:(..jag tänker på alla stackars hemlösingar..*GRÅTER EN SKVÄTT* önskar man kunde ta hem alla dom..
De är ju så sööööööööta!
Kattungar ska busa, då är de friska.

jo visst tyckerjagoxå absolut,men de får verkligen mig att bli gråhårig ibland*S*
Haha, dom lugnar ner sig så småningom =) Typ om två år eller så ;) Det är bara att hålla ut =)
Ge dem badankor, hahaha!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

ja badankoroch simdynor*ASG*

Haha de verkar gilla vatten, dina små sötisar ;)
vilka underbara små missar… men att dom lugnar ner sig om två år :P mina tvååringar här hemma är inte lugna för fem öre dom busar och leker och springer :D
Vargmamman, du verkar ha kul!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

På katthemmet har vi införskaffat hundvattenskålar till unga busfrön. De är i rostfritt stål och har kantskydd. Finns här bland annat, http://www.fyrbent.se/index.php?c=114. Den till höger. Den lyckas de inte välta ens i värsta buset. Med vissa undantag. Dina är kanske just de undantaget. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

hehe nej inte lugnar de ner sig när de blir två.. Zorro e fortfarande som en kattunge i sinnet så han lär aldrig lugna sig..dina kattungar e så söta vargmamman

deär helknäppa..nu bytte jag min enkla klösbräda mot en större variant av exet..de har bara plats för en liten..så nu kan de hoppa och klättra bäst de vill på den*S*..de är helsnurriga men underbara:)