Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 783 ggr
VildaVittra
3

Nytt forum: Etisk djurhållning

Jag och mina underbara Medarbetare Aviendha, Cragan och Enbartmalin har startat ett nytt forum om etisk djurhållning för er på iFokus.

Blir köttet godare om djuren varit frigående utomhus? Får jag ha hunden i bur? Hur har grisen haft det innan den blev en julskinka? Vilket kött är klimatsmart? Är det rätt att vi människor avlar fram djur som inte kan andas ordentligt? 

Dessa och många andra frågor kan du få svar på eller fråga om på det nya forumet Etisk djurhållning i fokus. http://etiskdjurhallning.ifokus.se/

Välkomna in!

Sajtvärden VildaVittra med medarbetare

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Lena
3

Lycka till med sajten! Jag kan tyvärr inte själv komma in och se hur den nya sajten ser ut. 😮 Men den blir säkert bra!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

VildaVittra
0

Du har varit upplåst sedan forumet lanserades i morse.🙂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Lena
1

#2 Nej jag är fortfarande blockad när jag klickar på länken. Kan inte läsa något innehåll alls på sajten. Inte så att jag strider för saken, ville dock upplysa dig om sakernas tillstånd. 🤔 Ni bestämmer ju själva vem ni vill ha där eller inte.

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
1

Nu fungerar det! 🙂

VildaVittra
0

Jag skyller på mitt tröskverk till dator, sen underlättar det inte att ha händerna fulla av tapetklister heller (påskpynt).

Din föll tyvärr bort när jag höll på att låsa upp alla.☺️

Lena
1

#5 Det förklarar saken! Lycka till med påskpyntet! Lät som en trevlig sysselsättning.