Ni glömmer väl inte vårt korståg?
Ni som är Blocketsnokare, ni glömmer väl inte vårt korståg? JAg var inne i dag och betade av GBG och Halland, fick faktiskt tre stycken väldigt vänliga svar. en påpekade, att det vore något för Sverak att jobba på och visst är det väl det, även för dem? Sedan så gav jag dem min anledning till att jag svarar på annonser där katterna kostar under 300 nämligen att det är just den summan som försökskatter kostar, efter vad jag har hört. rätta mig om jag har fel. visserligen så köper instituten aldrig av privatpersoner, men mellanhänder finns ju alltid. Hur som helst, det är väl en anledning att ha det som praxis. Svarade och bjöd dem alla hit.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
sessan, nu får du förklara dig närmare. Blev nyfiken…….
Nähä Gunilla, nu svarade jag på fel ställe :(
Det var angående den där *Kärringen* som var katthatere :( Det var några i en annan grupp jag är med i, som trodde att det var ironiskt det hon skrev :(:(:( Fattar inte vad dom menar med det :(:( Tycker det är fel att säga så, om dom inget vet. Jag gav iaf länken dit så dom oxå kunde läsa, men ändå så tyckte dom att det var av ironi hon skrev så :(
Ber om ursäkt att svaret kom på fel ställe!
Hihi, så fel det kan bli……Ni skulle bara veta härinne, vad som hänt mig på en annan sida! Men det förblir min hemlighet!
Mig händer det hela tiden i början att mina inlägg försvann. Var lite sur, framförallt när jag hade ansträngt mig och skrivit mycket. Tills jag kom på det att det var nog jag som hade alltid så bråttom och glömde att klicka på " Publicera kommentar".
Jag har inte kollad Blocket sedan länge, ska försöker hinna i veckan!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Landfreak, jag tog bort mina inlägg här ovanför, eftersom det kom tlll fel "tråd" :( Därför det är tomt i mina inlägg härovanför.
Apropå korståg och Blocketsnokande, glöm inte att kika under Djur också - vissa lyckas lägga in annonserna på fel ställe.. Jag hittade just en som ville sälja sina vid tio veckors ålder där för 100:- Snacka om lämpligast för de som söker ormmat.. =/ Anmälde givetvis annonsen på stört..