Dagens ros till Erika!
Dagens ros vill jag ge till Erika (Katter_e_mitt_liv) som inte bara är en engagerad kattjej med ruter i utan dessutom en underbar och söt ung kvinna med ett hjärta av guld!
Tack för att du hjälper till med "Blocketmailen" och för dina övriga insatser, inte minst som Sverkers matte! Stor kram!

Jag är oxå imponerad av denna unga tös engagemang….så naturligtvis..en bukett till fröken och Sverker!
Hälsningar Efvis, Socks och Musli (katterna tackar för komplimangerna om deras fagra yttre…;-)…matte väntar fortfarande på en …men har även hört den som väntar på något gott väntar alltid för länge..:-/…
Kram till Erika!

En ros från mig oxå till Erika.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Äntligen får jag reda på ditt namn! Erika, superfint namn!
Tack för ditt engagemang och för att du alltid skriver så snälla och söta inlägg!

Ohh, det vill jag också gärna ge en ros på. Håller med föregående talare. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jaaa…jag hänger så gärna på här! "Katter är_mitt liv" är en stor kapacitet här på sajten, en stor blombukett till dej tjejen, du är en klippa!

Erika
Solklart att du ska ha
"dagens ros"

Kram Jenna

Åh herregud såg inte tråden förrän nu..
Tack för alla snälla ord
Jag rodnar så in i bomben!
Hjärtat slår för fullt. Jag vet inte vad jag ska säga 
Tack!
Starta inga såna här trådar för mig nån gång för jag kan inte med de
Men det är faktiskt jag som ska ge rosor till ALLA på hittekatter.ifokus!
Ni har gjort så att jag har fått mer kunskap och fått stöd när jag behövt och gjort så att jag vågar hjälpa katter mer än förr.. jaa jag har "blommat upp" Så tack till alla här inne 
(Ja, det är rosor och inga tulpaner den här gången! Jag har kollat noga!
) haha

Jag vill också vara med!! 
Ett härligt fång rosor till dig, Erika, som med hjärtat på rätta stället förtjänar minst ett fång var dag!! Med allt det du gör här inne och "där ute" så kommer du att kunna ändra Sveriges kattvärld "ensam"… 
Tack för att du finns till för alla!

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Tack, tack alla!
Simson det där var väl liite väl överdrivet
haha
Ni gör också ett jättebra jobb glöm inte det!!
Och utan er så skulle jag inte vara så här "aktiv".
Åh så fina blommor och sommarkatter! :)

Nej jag tycker inte det var överdrivet…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

#12: Håller med dig .-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Haha jo da 
tycker inte alls att man kan överdriva, skickar blomor till dig oxå fast jag har tappart bort min blomstermapp :-) så där för skickar jag en kram i stället
Kram Kram
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Rosor till min granne Erica från mig och mina katter som tackar för att du var snäll och passade dem när vi var på semester!!