kattträff på söndag i blekinge!
jag ska ha forumträff med några medlemmar på www.kattforum.se tänkte att vi skulle ordna med en kattträff o prata massa katt:D här är inbjudan:

Jag bor i Lyckeby, men hur dags skulle det vara isf?
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
hm, nu kunde typ ingen alls så det blir nog inget idag tyvärr:(
det blir en minoforumträff vid två om du vill komma? är jag och två till hehe:)

Äsch, hann se det här meddelandet alldeles för sent. Men det skulle helt klart vara kul med en kattträff!
Jag har redan varit på flera katt-träffar vid olika tillfällen, som har varit riktigt trevliga :)
/Sessan1

Sessan; Det låter spännade! 
Ja, hur blir det? Kan vi organisera oss åtminstone på Västkusten och få ihop något? Ni är alla välkomna hit, men lite organisation behövs! eller som lena sa. en Hittekattsfika nånstans…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Typiskt att man bor i sydost då Gunilla. Och har missat någon katträff i denna delen av landet förstår jag……
Gunilla, jättebra idé. Här (i ett vandrarhen i närheten)har det varit träff nu i helgen från ett forum för tyskar som är interesserat av Sverige, som antigen bor här eller åker hit regelbundna. Det blev jättetrevligt, fast ingen kände varandra -live. Det blev nog 30-40 personer med alla barn och hundar! Massa med bra mat och öl i 2 dagar…Då tänkte jag att vi också borde träffas!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Vi har vandrarhem i Strömstad också……
Det var faktiskt en familj där från Berlin med husvagn, 4 barn, en dalmatiner och 2 vita skogisar.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

åhh vad roligt det vore att träffa er alla..bor dock lite långt ifrån..linköping..

Men vi kan väl ordna fler träffar, på olika ställen. Typ söder, mellan och norrträffar. Trots att jag är 08 så kommer hga gärna på ett västkustmöte, om det blir i sommar. För passar gärna på sommartid :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Katt-träffar är aldrig fel. Vi är ju några som bor på västkusten med omnejd. Man får nog ta det på olika ställen.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja! hur gör vi!