Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 424 ggr
Naquita
0

Shilo 9 veckor*kattungebilder*

Förlåt VanessaGenerad

Har "proffsfotat" kattungarna till deras 9veckorsdag imorgon, först ut är söta lilla blyga Shilo., som är lite i bakgrunden men som är först med att lägga sig i någons knä och kela!=)

Naquita
0
Naquita
0
Naquita
0
Naquita
0
Naquita
0
Naquita
0
Naquita
0
Naquita
0
Jenna-Gun
0

Så underbara foton.

Helt fantastiska

Lycka till i livet ni små sötnosar.

Jenna

Naquita
0

och till sist. min favorit HAHA

Naquita
0

Jenna det är bara Shilo på fotona, det blev så många bra bilder att de får en varsin tråd den här gångenGenerad

Hawknestgrove
0

Sickna söta bilder!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Naquita
0

Jag funderar faktiskt på att bli amatörfotograf, ta typ 500 kronor (för billigt?)för ett besök coh skicka bilderna i mail till de jag fotat. + resekostnad. hade någon nappat på det tror ni? helt seriöst?hehe

Hawknestgrove
0

Naquita, varför inte prova? det kostar ju inget!

Naquita
0

men hur börjar man? jag kan ingenting om  skuggor osv, därför så billig. jag fotar amatörmässigt(fast jag är väldigt nöjd med mina bilder faktisktOskyldig) och 500 + resekostnad är ingenting mot vad de "sstora" fotograferna tar. sedan skickas bilderna direkt till mailet, så får kattögaren sjölv välja vilka han framkallar..hihi..bra ide juCool

Hawknestgrove
0

Haha, men varför går du inte in på djurfoto i focus???? Där får du ju massor av tips och råd.

modellflickan
0

Söta gulliga lilla pälsboll!!

Naquita
0

Vist är hon underbar:D

Erika91
0

Så söt  :)
Jättebra bilder!

anebit
0

åh, herregud en sån sötnos.   Blir helt bortkollrad… Kyss

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

modellflickan
0

Ja hon är alldeles underbar! :)

rulda
0

*smälter*

vanessa
0

Hmm, väntade bara på denna tråd. Jag smäääälter. Snart får min man komma med en trasa och torka upp mig. Hon är så söt, och jag bara önskar att min hjärna inte hade kickat in så att hon skulle flytta hem till mig. Men en så söt flicka kommer att få ett underbart liv. Dock lätt att ångra sig. Snyyyft. Och favoritbilden är underbar.

Du plåtar underbart, så jag tycker absolut att du ska prova. När kommer du till Stockholm? Blink, blink. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Naquita
0

hehe ja e de tillräckligt många som vill jag ska komma o fota kan jag göra det, mot resekostnad o sen typ 500 för att fota alla katter i hushållet..billigt va:P

vanessa
0

Attans, då får jag vänta med att låta dig fota mina pälsklingar tills jag vunnit en miljon eller så :-). /Vanessa

Naquita
0

nu menade jag att ni sthlm-folk lägger ihop te resan o bara 500 för ALLA katterna i ett hushåll:P

Sandrad
0

Hej! Fina bilder=)Du är bra på att fota!

Hur får man in bilder direkt i inlägget..?

vanessa
0

Något att fundera på, helt klart. Dock är ofta resan så dyyyr, och så vore det kul om du stannade någon dag. Om dina kissar och hund klarar sig utan dig. Så att du får hälsa på de olika katthemmen här uppe också. Fast hund kan du ta med dig, svårare med alla katter :-).

Sandrad Tänkte sedan förklara för dig hur bilder las in så kom jag på att du redan lärt dig det :-).

Vanessa

Naquita
0

är ni låt säga 10 stycken så är redan betalt med 100 kronor var..blir det dyrare kan lägga ut det:) om jag får bo hos ngn och ha hunden med mig(om jag inte hittar hundvakt) så hade det varit en kul grej att testa på:D

Naquita
0