Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 721 ggr
MorganP
0

Foto på nykomlingen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick ju igår hem kattungen som någon hade dumpat i en kartong i ett strövområde utanför Karlskrona. Privatpersoner som var ute med sina hundar var det som hittade Silvia som hon döpts till. Skrev om henne i annan tråd men startar en ny tråd med henne istället. Några bilder på dockan. Första bilden samma dag som hon kom (kunde inte låta bli…)

MorganP
0

Skönt att sluppit ut från kartongen.

MorganP
0

Måste ju få styla lite Skrattande

Naquita
0

åh,vilken svart skönhet:) folk är grymmaLedsen

modellflickan
0

Men stackars lilla söta panter..Är smått förtjust i helsvarta katter..

J-vla idioter som dumpar stackars katter ute på det där viset! Skrikandes

rulda
0

vilken underbar sötnos! var det en bit av tungan man såg på #2?

rulda
0

hmm e nog bara min skärm som e skum… men söt de e hon :)

Titti
0

Nämen… Vilken jättesöt liten krabat. Räcka ut tungan

Hur tusan kan dom vara så "korkade" att dom dumpar henne sådär bara. Skrikandes

Jenna-Gun
0

Man slutar aldrig förvånas över idiotiska människor.

Så underbart charmig lilla Silvia är. nospuss från Jenna

Sidentass
0

Men lilla kissevännen då….hur kan man nånsin göra så mot ett försvarlöst litet liv…det är bara så ofattbart…underbart att hon är i dina händer nu, lilla Silvia-gumman…

karins
0

Men vilken Black beuty….så söt! Att någon skulle vilja henne något ont som inget ont har gjort. Lilla goa Silvia!

vanessa
0

Vilken skönhet, som verkar stortrivas hos dig. Snacka om tur att slippa leva där hon gjorde, sedan överleva och därefter komma till dig för en underbar omstart på livet. Tack, Morgan och KKS. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Alexej
0

Fruktansvärt, hur kunde de? Ville de att katten skulle dö extra plågsam? Det fattar väl vem som helst att det inte är någon trevlig död!!! Den kommer att stortrivas nu!Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Erika91
0

Hon är ju jättesöt!
Hur kan man bara göra nått sånt mot ett oskyldigt djur??
Jag förstår inte dessa människor!

MEn det är bra att hon får en omstart nu på livet hos dig Morgan!

anebit
0

Herregud vilken sötnos….. Jag bara älskar svarta katter.. Vet ej varför……….

Jag blir så FÖRBENAD på människan som tejpade igen kartongen med lilla kissen.  Så fruktansvärt!   Sjuk i huvudet måste personen vara, helt avsaknad av hjärta….. Hos djurpolisen skulle det bli fängelse direkt……………….

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

marieborg
0

Söta Silvia njuter! Blir så jvla arg på hur man kan behandla djur så här! Undra om de ens har dåligt samvete! Säkert inte!

Tack för att du tar hand om henne och alla andra katter Morgan

Hawknestgrove
0

Lilla snuttan… Hoppas hon får ett gott hem snabbt!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

MorganP
0

Tyvärr fungerade det inte mellan Silvia och Monia med ungar, trots två dygn då var det lika illa och skulle säkert inte bli bättre framöver heller. Tog därför beslutet att Silvia måste få komma till annan mamma med mer jämnunga kattungar.

En annan aktiv i KKS boende i samma område som jag har just en mamma med 6 andra kattungar som är ca lika gamla som Silvia. Var för ca 1 timme sedan nere med Silvia och vilken förrändring, var en helt annan kattunge och verkade mer intresserad av precis allt, de andra kattungarna, mamman samt miljön. Ska imorgon prata med nya stödmatte för att se hur det fortlöper men så glad att Silvia nu mer verkar få komma till sin rätta.

Erika91
0

Så synd att det inte fungerade med Silvia :/
Men det är tur att hon trivs där hon är nu och att mamman och de ungarna accepterar henne :)

Alexej
0

Bra att du hittade ett alternativ.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

karins
0

Vad roligt att Silvia trivdes i det andra hemmet…lilla söta tjejen!!

Sessan1
0

Förstår mig inte heller på folk som bara gör så mot helt oskyldiga djur överhuvud taget :( Blir så förb………d.  

Synd tycker jag oxå att inte Silvia kunde vara hos dig, men tur att du kunde ordna med att den fick ett annat alternativ iaf.

Söt katt iaf :)

Anna77
0

Hoppas den söta kattungen har det bra i sitt stödhem!

siberlina
0

hejsan 

vilken    gullig  katt  vad ska   den     heta.han   får det nog   bra  mvh       siberlina