Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettmedia
Läst 423 ggr
johnnys girl
0

Artikel i Punkt.se

I går kunde man läsa en liten artiel i aftonbladet punkt se om Stockholms Katthem.

http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,1111086,00.html

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Hawknestgrove
0

Fint! Väldigt många som utgav sig att kunna ta hand om en hemlös katt… Att inte katthemmen är nersprungna……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

johnnys girl
0

Ja men vi blev nästan nedsprungna igår. Normalt är det tvärstopp i Juli. Ingen bokar katt nu, men igår blev sex kissar bokade. Hoppas innerligt att folk hittar även till andra Katthem runtom i landet.

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Hawknestgrove
0

OJ!!!! GRattis Där ser man, vad publicitet gör!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

anebit
0

Men herregud så lyckat. Verkligen Grattis!  Hoppas att det håller i sig och fortsätter bokas.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

vanessa
0

Härligt!  Och som sagt, kul att så många kan tänka sig att adoptera en hemlösing. Vore kul att testa över hela landet. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Engla
0

Bra artikel och så kul att det gav positivt resultat!! Jag är jätteglad för er skull! Skrattande

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Lena
0

#0 Toppen med en artikel i Punkt.se som ju har en stor läsekrets landet runt. Tror man når andra läsare genom dessa gratistidningar. Och hur viktigt det är med publicitet i Media har vi ju sett många goda exempel på tidigare. Ändå bättre blir det när det samtidigt pågår en sådan kampanj också som ni i Stockholms Katthem bedriver.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"