Artikel i Punkt.se
I går kunde man läsa en liten artiel i aftonbladet punkt se om Stockholms Katthem.
http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,1111086,00.html
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
Fint! Väldigt många som utgav sig att kunna ta hand om en hemlös katt… Att inte katthemmen är nersprungna……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ja men vi blev nästan nedsprungna igår. Normalt är det tvärstopp i Juli. Ingen bokar katt nu, men igår blev sex kissar bokade. Hoppas innerligt att folk hittar även till andra Katthem runtom i landet.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
OJ!!!! GRattis Där ser man, vad publicitet gör!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Men herregud så lyckat. Verkligen Grattis! Hoppas att det håller i sig och fortsätter bokas.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Härligt! Och som sagt, kul att så många kan tänka sig att adoptera en hemlösing. Vore kul att testa över hela landet. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Bra artikel och så kul att det gav positivt resultat!! Jag är jätteglad för er skull! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
#0 Toppen med en artikel i Punkt.se som ju har en stor läsekrets landet runt. Tror man når andra läsare genom dessa gratistidningar. Och hur viktigt det är med publicitet i Media har vi ju sett många goda exempel på tidigare. Ändå bättre blir det när det samtidigt pågår en sådan kampanj också som ni i Stockholms Katthem bedriver.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"