söt misse söker hem
hej. den här söta lilla missen som jag letat den gamla ägaren till tänker jag nu försöka få såld. den som hade honom innan får skylla sig själv att de inte tar sitt ansvar. han ska till vetten först pga hostan men tänkte att jag kan skriva här redan nu. för vi har 4 katter redan och kan tyvärr inte behålla honom, även om det är otroligt frestande.
han är avmaskad men inte kastrerad tror jag, vilket han ska bli inom en snar framtid, om jag har råd, annars får den nya ägaren göra det.
han är kelig ibland men inte alltid, behöver lite tid på sig. men väldigt charmig och lekfull. vet inte riktigt hur gammal han är och vet inte om han är rumsren, är utekatt just nu och det funkar bra.
priset diskuteras när det blir aktuellt
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
söt kisse! Lycka till!!
mvh Anna
Hennum, kontakta KKS. Kanske de kan ta honom på sin annonssidan och du kan varastödhem så länge. KKS betalar då också kastreringen.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annonsera överallt, och skriv sanningen om kissens bakgrund. Gärna med fiolsträngar och trevliga bilder. Lägg som sagt ut det överallt. Priset bör vara minst 700, och gärna mer. Men skriv gärna ett kontrakt att kissen ska kastreras. Kanske att du då lämnar tillbaka en del av summan vid uppvisande av kastrerings kvitto./Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

tack så mycket för tipsen.
jag har redan lagt upp honom på kks hemsida för upphittade katter. men om ingen kontaktar mej där så får jag väl kontakta dom igen om det där med stödhem.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan