Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 381 ggr
Alwyn
0

En låt för alla djur

http://www.youtube.com/watch?v=NjQXMZe2ouk

vacker som bara den! Håller ni med?

YvonneW
0

Hej! Har inte lyssnat på den för min man sover. Och här sitter jag uppe som en nattuggla. Skall lyssna i morgon.

Tänker på att mina skyggisar tycker om när man sjunger för dem, lugna låtar. En jätteskygg hona har en favoritpsalm! När hon hör den blir hon lugn, ögonen faller igen och hon somnar. Det gör inget om man sjunger falskt. Prova att sitta bredvid katten och sjunga sakta. Det ger bättre kontakt än att prata har jag märkt.

Erika91
0

Ja den var vacker!

#1 Oh vad sött det låter…

rulda
0

jag hittar alltid på sånger att sjunga för Trötter och Toker… de blir lugna av det. Men jag vet inte om det är sången eller av att de hör min röst.
Det värsta är at jag är väldigt tondöv så på vissa toner lägger Toker öronen bakot å jamar…men annars så tror jag att dom tycker om det :)

Sången var jättefin :)

Alwyn
0

Jag har märkt att mina skyggisar har gillat då man spelar lite gitarr för dem haha. Sjunger gör jag endå jämt.

Erika91
0

#3 Haha du är inte ensam om att vara tondöv Flört

Hawknestgrove
0

Hihi, den har jag hört i original som reklam för världens bästa bil. SAAB!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vanessa
0

Den gjordes i reklamsyfte, men är så bra för djur och annat också. Suverän. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Alwyn
0

Den kan man inte tro vara en reklamlåt!

Sidentass
0

Helt underbart fin låt..apropå musik, så tycker Josefin o hennes son Bamse om när man visslar..dom blir alldeles höga av ljudet, spinner högt o kommer o puffar..märkligt..samma sak om man spelar blockflöjt;-)