ot-vad är DU bra på?
Eftersom det är så svårt att ta till sig beröm, och att många av oss fått itutat att det är fel att slå sig på bröstet o anse att det är vissa saker man faktiskt är bra på fick jag lust att be er att berätta vad ni är duktiga på!
Känner själv hur svårt det är..o man tycker det bär emot att ta fram sina fördelar..men jag försöker lite blygsamt…
korsord…ibland..
korsstygn..om det finns beskrivning förstås..
maskinskrivning.. kanske…;-)
Sidentass

- Lyssna då någon behöver prata av sig
- Uppfostra hundar
- Laga god mat
- Baka (då jag själv vill)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Enligt Janne så är jag oslagbar, när det gäller att bogsera bilar. Dvs, jag sitter i den bilen som blir bogserad, vilket inte är så lätt alla gånger. Ni som provat vet…. Hålla linan spänd i alla lägen och hänga med i svängar. Sedan så är han inte den, som håller lagstadgade 20 km heller, utan det går undan…..
Sen är jag faktiskt stolt över, att jag kan hantera en motorsåg och fälla träd.( Gått kurs på det)
Som BioBio lagar också god mat.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Då måste jag berätta om min bil. En kompispar skulle hjälpa mig att bogsera, tycker inte om det själv. Hon körde deras bil, han i min bil efter. På E20 vänstersväng, han bromsade, hon gasade med framdelen av min bil efter sig…
Men jag är bra på att städa.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
OJ, Oj Landfreak!!!! Ingen bra bogserare…..
Nej, bilen gick till skroten…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Han skulle gått i lära hos mig……Oj, nu skryter jag, så det luktar illa ända till Skara, hahahaha!

#6 men det var ju precis vad som var meningen med den här tråden, att vi skulle få skryta lite grann:-)
bra på att hjälpa hemlösa katter genom att måla, pyssla osv
håller du med, Morgan?
Bra på att göra ingenting :).
Jag är en bra matte.
Katterna får kosta.
Jenna

Jag lär mig mer och mer att bli bra på att göra ingenting… 
Bäst är jag dock på att stressa sönder mig själv…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

#8 Du är jätteduktig och gör enorma insatser för KKS katter 
är bra på att teckna enligt mina kompisar. är väl en bra lyssnare tror jag. ganska duktig på att hitta på skräckberättelser 
Oj vad svårt det är att komma på eller våga skriva vad man är bra på
Jag är bra på att lyssna och att visa medmänsklighet både på gott och ont. Vill gärna hjälpa alla, både människor och katter som mår dåligt och tar åt mig allas besvär. Tycker bla att det är jobbigt att se uteliggare och vill gärna hjälpa dem. Har lite koll på en alkoholist och en svårt psykiskt sjuk man här där jag bor och blir orolig om jag inte skulle se dem på några dagar. Om jag inte var så blyg skulle jag nog jobba som volontär även åt stadsmissionen.

Jag är bra på att virka kattleksaker, nu frågar jag oxå Morgan eller vad tycker du? Jag vill oxå ha beröm…
Annars är jag bra på att baka när jag väl kommer till skott. Jag är även en bra människokännare även djurkännare mest katter. Bra på att lyssna på andra. Snäll, för snäll ibland för mitt eget bästa! Och jag är bra på att hitta på, egna recept, virkmönster. Envis som synden!

Får fundera en stund… /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

#14 Även du samt alla andra som tillverkar alster är värda en STOR eloge. Gäller självklart även de som är stödhem eller på annat sätt hjälper katterna.
Ja just det, vad jag är mest stolt över…det arbete jag gör för just våra 4-fota vänner.

Jaa jag är bra på att inte göra så mycket vettigt (om det inte gäller djur)

* Jag är bra på att skriva samt uttrycka mig med munnen också.
* Jag är empatisk, drar inte folk eller djur över en kam. Står ofta på de "svagas" sida.
* Positiv
* Drivkraft
* Känsla för djur av olika slag, men allra mest för katter.
/Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
* hyfsad på att skriva
* bra på att göra goda pajer! och omeletter!
* bra på att lösa korsord
* bra på att lyssna och ge råd
* är inte rädd för att säga vad jag tycker
* idèspruta för katthjälpande saker
Allt detta enligt min dotter!

#16 Och nu ska jag ge beröm till Morgan för arbetet han gör för katterna. Stor kram och katterna tackar dig!!
Bra inlägg! Man ska kunna berömma sig själv ibland :-)
Saker jag är bra på:
- Planera och hitta på saker
- Komma ihåg saker
- Läsa
- Motivera mig själv
- Göra mina djur glada :-)
Och så hoppas jag att folk tycker att jag är en bra kompis också :-D

Jag kom på att jag är bra på att få folk att skratta…jag gör så mycket tok så det räcker och blir över!!
Fastnade en lördagmorgon med handen i bankomatens papperskorg! Tur det inte var kö! Kom loss till slut… 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Jaa, vad är man bra på. hmm,….
Jag är rätt bra på att lyssna om folk behöver prata.
Men, ja det är nog det jag är bra på.
Ja att vara envis är jag också bra på :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Bra på skriva. Gör ett bra jobb med tidningen. Bra på att lyssna på andra människor. Och ja, lite till.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
jag är bra på klippa klor på katter som inte tycker om att få sina klor klippta (kan bero på att jag inte bryr mig spec mycket om de rivs och bits), städa (när jag orkar och vill), sova (är jag världsbäst på)
Enligt trötter och toker är jag världsbäst på att ge dom godis och leka. Trötter tycker även att jag har världens bästa mage att sova på :)