Paw Sense var jättekul!
Installerat mitt Paw Sense nu! hahaha! Toppen! Finns fem olika vidriga ljud att välja emellan! Funkar perfekt!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vad är Paw Sense för något? 
*skäms*
Du behöver inte skämmas! det är ett skyddsprogram som man har i datorn mot katter som trampar på tangentbordet! eller småbarn, för all del. Trycker man på flera tangenter samtidigt, så uppstår ett vidrigt ljud! Finns att köpa på http://www.bitboost.com De är lite sega att leverera, men till slut så fick jag det. Kostade inte ens 200 kr.

jaha okej! :)
Men jag förstår ändå inte hur katterna slutar att gå på tangentbordet, eller det skrivs inget va?
Nä, har du högtalarna på, så skräms de iväg och du får upp ett meddelande på skärmen, där du blir ombedd att klicka på "let me use the computer" eller skriv in lösenordet "human" längst ner i en ruta.

jaha okej..men det problemet har inte jag - Sverker är aldrig här uppe..vid tangentbordet..
Hihi, inte jag heller… de går ovanför… Men jag tyckte det var ett roligt och bra program! MAn får väl ha lite kul ibland också, sen att det är bra även för småbarn är ju inte en nackdel.

hi,hiiii….en sån skulle jag behöva ha i tanke på Bamse, han har en förmåga att såväl skriva, radera som stuva runt som han tycker..så gör han bara när matte sitter här..uppmärksamhet…;-)

#6 Haha jaa roligt får och ska man ha :)
#7 Haha! Vilken katt! :) Det låter så sött men det är nog inte lika roligt att vara med om det men när det är en katt så kan man inte bli arg :)

#7 exakt..inte kan jag bli arg på Bamse..jag är annars sådan att jag låter mina katter vara överallt, åtminstone då vi inte har gäster men det finns ett ställe där jag minst av allt vill att dom vistas..o det är just tangentbordet;-)

haha och där älskar de ju förstås att vara ;)
Jag har katter som altid måste ta vägen över tangentbordet för att hoppa upp på skärmen. Så jag skulle nog ha bra användning för det!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Hihi, LAndfreak, ditt fel, det var du som tipsade! Köp det!
Pank som altid, få jaga iväg de själv.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus