Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: huskatten
Läst 819 ggr
vargmamman
0

hur mycket ska 19v kattungar

väga..?? menar undra om mina små grisar väger förmycket..de väger 1,9 kg nu..tungviktare känns det som fast de ser ej så feta ut..

Hawknestgrove
0

Ingen tanke… Så dum jag var, som kastade bort esthers lilla viktjournal! Hon kom till oss när hon ar 5 veckor och jag vägde henne varje vecka…..Men i princip, så gör et väl inget om små kissebarn är lite rultiga? Tänk bara på valpar, så mulliga och gulliga de är!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Kittentotts
0

Mina kattungar väger mellan 1-1,5 kg då de flyttar vid 12 veckors ålder. Nä de är inte överviktiga, inga bebbar är för tjocka så de ska bantas, man bantar inte små barn heller, det är väl bra de har en god vikt.

AnneN
0

Min Lillan är nu 2år och väger ca 1½kg men då gör hon också skäl för sitt namn

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Hawknestgrove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj! Nåt för tjocka Esther, som väger 4,1 idag! Då har hon ändå bantat ner 0,5 kg på ett halvår! Drar mig till minnes, att hon vägde 550 gr när hon kom till oss…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Puma77
0

Thindra väger 3.5 kg men är så finlemmad, blir en del träning som hon far runt o klättrar överallt. Hon är nu 15 mån.

//Pia

Kittentotts
0

Min hane väger runt 6kg hemma, honorna ligger på mellan 3-5kg. Har en hona som är mkt liten i kropp o allt, men hon är rund o go med sina 2,5kg ändå.

#3    1,5kg är det en mini kattGladMina kattungar väger ju detta då de flyttar ungefär.

AnneN
0

#6 Som sagt så gör hon verkligen själ för sitt namn och många tror att det är en kattunge på ca 6månader jag har hemma så ja hon är mini speciellt om man jämför med hanen jag har som är 3år och väger ca 8kg

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

vargmamman
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tack för svaren:)..nej jag ska absolut inte banta ner dom:)..deär ganska livliga så de springer rätt mycke men de är oxå ena matvrak*S*..inte alls tjocka blev bara förbryllad då min gamla hona vägde 1 kg vid 7 mån ålder*S*

Simson
0

De ser ut att ha det så roligt hos dig!!

Men…tjejen som sitter på badkarskanten ser ut att ha tre öron…är det svansen som tittar fram?? fniss

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

vargmamman
0

haha jadet är svansen:)..jo de älskar mitt badrum och helst badkaret..märkt att de kan leka flera timmar där i..och stort + om jag satt på kranen pyttelite..då har de som roligast*S*

Sidentass
0

Vilka härliga små troll du har:-) Säkert ingen fara med vikten, kattungar har ju som bekant en förmåga att köra kattrejset flera gånger om..;-)