För vissa finns det hopp
Reportage om Stockholms katthem i Hemmets Journals nätupplaga idag!
/Pelusa

Toppen att Katthemmet och Flea kom ut i tidningen. Förhoppningsvis leder det till att flera katter hittar en egen familj. Ni är guld värda som jobbar på på katthemmen………..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
jättebra artikel, hoppas MÅNGA läser den Maggan47
Jättefint reportage! Så fint ni har det…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Så fint katthem!!
Jättebra artikel.
Är medlem i tidningen.
Den har blivit så bra.

Malin som skivit artikeln är en tjej som går journalistlinjen och fick en skoluppgift att skriva en artikel. Hade ingen aning om att hon skulle försöka få den publicerad. Jättekul för henne och för oss såklart.
Visst är Flea underbar? Min absoluta favorit just nu,
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
Det går att skriva sin mening under!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Oj, vad fint och rent det ser ut att vara, en perfekt bild för de som undrar hur katthemmen fungerar =) Jättefint skrivet och jisses, jag hade nog tagit hem Flea jag med! Man får ju mammakänslor! =)
Haha, Nu är det gjort!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alldeles underbart. Ooh megatack till Hemmets journal för sin kattinriktning. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Vilken fin artikel om katthemmet.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

#8 Precis!! Mammakänslorna pockar på för sådana killar!! Nosgos till Flea!! OM han skulle läsa här! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Vilket fint katthem, och vilka underbara volontärer som sköter det!!! Artikeln var bra skriven oxå…
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Helt underbar artikel om katthemmet! Förhoppningsvis hittar många blivande kattägare till sths katthem efter att ha läst detta…så seriöst man jobbar där…eloger i massor!
Sidentass