Har alla skrivit på?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Jag får skriva på från fast dator, funkade inte med IPhonen..
Klart jag skrivit på!
Medarbetare Hittekatter iFokus
Såklart man skriver på!
Absolut!
Självklart har jag skrivit på. Viktigt!!
Putt för spridning och flera underskrifter!
Puttar för en mycket viktig tråd! Sprid, sprid, sprid…….
Påskrivet och klart - självklart ! 
Ja den har vi skrivit på! Hoppas flera göra det med!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

jag försökte skriva på men tydligen hade jag redan gjort det :)
Det enda alla människor har gemensamt är att de är unika...
Puttar!
Nu är väl den här namninsamlingen avslutad. Undrar om namnen överlämnades till regeringen den 28 september och om det blev någon reaktion.
#12 Det går att läsa om detta på Göteborgs Katthjälps Facebook sida. Här är länken!
Namninsamlingen är överlämnad i samband med att Göteborgs Katthjälp träffat Lisen Sjöling från Landsbygdsdepartementet i Stockholm, som arbetar med alla synpunkter som kommer in om den kommande nya djurskyddslag.
Det hade blivit sammanlagt 6191 namnunderskrifter!
Bra Jobbat Katthjälpen! Tack alla som skrivit under!
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag har skrivit på nu! Trodde det var försent innan då det stod 28 september - inlämningsdag
Påskrivet för ett tag se'n…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#14 Det är möjligt att man ff tar in underskrifter. Om det ff går att skriva på kan det ju inte vara försent.
#16 Såg på listan att flera skrivit på 6/10 så det är nog OK.

Har skrivit på.