Studie från Hiroshima University :-)
Måste dela med mig av den här studien gjord vid Hiroshima University som kommit fram till att om man ser på bilder av söta kattungar och hundvalpar får man en ökad koncentrationsförmåga och därmed kan prestera bättre på jobbet. Klicka, titta och känn hur koncentrerad du blir 
Önskar alla HiF medlemmar en koncentrerad och bra dag!
Medarbetare Hittekatter iFokus
några sexy killar med djur hade unte heller varit fel:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Då får du nog köpa brandmännens kalender, Alexej :-)
Kollade den igår. Distriktsveterinärer sålde den men den var från 2012. Kanske det blir en för 2013…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Aha, då är det därför jag är så skärpt. Ser kattungar åt vilket håll jag än vänder mig.
Finns få som kan vara så skärpta som du, Josefa :-) Hur mår Alvesta småttingarna?

Då är den länken som gjord för mej, ska testas;_)
Har varit skärpt hela dagen, Tassen *fniss*
Så fina de är allesammans! Tack för att du delar med dig av 'babylyckan'! Fin viktökning på de senast inkomna och jag kan tänka mig att Nanook är glad att ha några att busa med. Så länge de mår psykiskt väl brukar det ju också gå lättare att få dem i fysiskt trim.
Underbart:-)! Så fina de är!!