Mina jourkissar
Nu har jag äntligen haft tid att uppdatera tigerharen sidan med mina jourkatter Salmiak och Mitzi. Två små "vilda" som inte var riktigt så skygga som jag förväntade mig när de väl kom hit, men tur var ju det. Jättesöta kissar som gör stora framsteg hela tiden! Men jag börjar undra om min kisse är helt enorm eller om de här är ovanligt små, de är ju nästan ett år men bara hälften av min tjockis, kolla bara bilden från lek på balkongen igår!

Vilken fin egen sida du gjort åt dem!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Det är en jättebra funktion man får när man köper webhotell genom one.com. Det är superenkelt att skapa egna bloggar som gör uppdaterande så mkt lättare. Det är väldigt bra när jourhem själva kan sköta uppdaterandet av sina katter också för då får man tid över till annat än hemsidan :)

Vilken fin sida och vilka fina jourisar och så kanonbilder också. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Toppensida! Jättevackra kissar! Riktiga sötnosar.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Ja de har verkligen blivit jättevackra. När de kom hit för ca 2mån såg Mitzi inte klok ut, pälsen stod åt alla håll och hon hade en del kala fläckar. Men de verkar trivas här och har ätit upp sig. Min egen kisse har verkligen tagit på sig rollen som plastpappa och är nog ett väldigt fint inflytande då han är så trygg med människor.
Underbara kissar.
Fin kissesida
Jenna