Caught in the act-foton =)
Efterlyser bilder på katter "caught in the act" - Sådana där riktiga Kodak Moments =) Nedan lyckades jag precis fota Sigrid på väg ner från "utsiktstornet" på balkongen =)

Hahaha =) Snygga foton Simson! =) Mer, mer!!

Det är synd att man inte har foton på allt tok de hittat på! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Det är just därför vi ska sitta med kameran fastlimmad i näven ;)

Ett tips ang roliga kodak-foton…kolla in fotoalbumet hos Lullan1

#23 Helt oskyldig?? Eller hur, Skalman?! 
min egen Lillis (när han var liten).. han älskar mat! 

Camillas Olga leker med vippan.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Jag tycker det är fusk att jag inte vet hur man gör för att lägga in bilder så där snyggt som ni kan!!! 
Kan ni inte göra en egen tråd om hur man gör…eller tipsa om vilken tråd man kan läsa…
Hälsningar SBT

#27 När du lagt in en bild och publicerat den, klickar du upp den därefter så högerklickar du på den och klicka på kopiera klicka sen bort bilden. Däefter går du in på Hantera, Redigera sedan högerklickar samt klistra in. Därefter så tar du bort befintlig fil och sedan är det bara att publicera igen.
Du måste ha förminska bilden i datorn först annars blir den för stor…. Lycka till. Jag har nyss lärt mig.
Angående bildstorleken, om man klickar på bilden man lagt in så kommer det upp fyrkanter i varje hörn. De kan man sedan dra i och förminska bilden direkt i inlägget. :)

#29 Javisst, ja det kan man göra. Jag är så van att förminska att jag glömde det..
Tack!

Atos leker papperskvarn…dokumentförstörare…

TACK både Anebit och Xena!! Vad kul det här var!!!
Tack alla för fina foton! Måste säga att jag skrattade högst åt Marieborgs Tittut Lotus! Haha =) Vilken min!!! Underbart foto! Vill ha mer!!

En bild på min katt Bertil när han försöker klättra upp för min kappa. Han lyckades inte kan jag säja.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Tandläkare!!! Titta nu! Jag tänker EJ beställa tid!

En bild på den tillfällige besökaren och min katt Missan. Läget är lite spänt ibland här hemma. Och hunden ska alltid gå emellan vid sånna här små dispyter, som inte ens är särskilt allvarliga.
Vad fånigt Simson, det ser ju ut som dom skrattar =)
Det här är ju också rätt gulligt =) Hamlets favvoleksak =)

Kurtan som har gjort sig väldigt lång för att kunna se efter om det fanns nått gott på pallen, det gjorde det inte utan istället upptäckte han mej som stod där med kameran i högsta hugg.

Hahaha, cool Kurtan =)

hahaha.. gud vilka urroliga bilder ni har! jag gillar dom skrattande missarna. hehe. underbart.

Jag låter den här bilden vara som vanligt för jag tror inte man kan se så bra annars. det är kurt eller bertil som hoppar ner för deras favoritklätterträd. nedanför stod en hel publik och väntade, hunden, en annan katt och jag. :P
det är riktigt kul att vara ute och fota vid skymningen, katterna är så aktiva då. springer runt och jagar varann och så. rätt spännande att sitta där och titta, har inte märkt det tidigare.
#42 Härliga foton! Du har så häftiga namn på kissarna också, så jag sitter och fnittrar åt bara det =) Kurt och Bertil =) Klockrent! (Ska jag säga som har en hund om heter Hubert…)
Götapetter vilken kul tråd här hade vuxit fram! :) Ni och katterna är ju för härliga….. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja du, Lena, det behövs några glädjande trådar om de små liven också =) Dom är ju det bästa vi har =) Och visst är det coola foton här!!

#42 Vilken sanslöst häftig bild du fått till på vem det nu är!!!
Han ser ju enormt lång ut!!
#37 De skrattar åt oss!! Eller hur?! 
#46 Tveklöst!

Atos säger att han VISST får plats i Indys säng…sängen är det lilla gula som tittar fram under Atos… 

"Matte! De här gardinerna är bra som liggunderlägg!!" säger Indy.
Jag tvättade mina gardiner till jul och hängde upp dem på torkställningen i köket. Nästa gång jag kom in i köket hade Indy bäddat ner sig och mådde SÅ bra!!
Bättre det än den gången innan då han tog hela gardinen och drog med den bakom tv'n i sovrummet och bäddade ner sig där… man får vara glad för det lilla… 

Jag kan också!!! 

Milda makaroner!! Nu har ni gjort min dag till solsken med alla dessa härliga bilder..!! Ska ta o titta lite i mina mappar sen, längtar efter att komma igång med plåtandet på allvar…guuud vilka härliga bilder ni har alltihopa!!
Sidentass

Gud vilka härliga bilder :)

Ja Siden du får komma med lite bilder du också!!
Här är lätt att få till "bra" bilder med tre herrar BängBoll och matte BängBoll så blir det mycket material så att säga… 
#53 Ja, jag har märkt jag med att ju mer bängboll man är, desto bättre bilder får man ;)

#54 Ja jag är en bra fotograf… 

här är vår buskisse Leo
Han tog sej upp på hustaket genom ett hål under takplasten på altan.
Men nu i kväll har husse spikat nät för så nu blir det inga fler takpromenader.
Var mest rädd att han skulle hoppa upp på skorstenen och falla ner i den.
Jenna
här är vår buskisse Leo
Han tog sej upp på hustaket genom ett hål under takplasten på altan.
Men nu i kväll har husse spikat nät för så nu blir det inga fler takpromenader.
Var mest rädd att han skulle hoppa upp på skorstenen och falla ner i den.
Jenna

Jag behöver mina läsglasögon för att se vad alla håller på med!

"Matte!! Det är slut på kaffet!!"

"Det är ju slut på dôppa (fikabröd) OCKSÅ!!!"

Nej men hoppsan.. Vilken underlig katt!? ;) Ville bara visa att Hubbe också är en linslus ;)

#61 Haha, han ser helt oskyldig ut ;)

Här är Arne in action, s a s…
Han ÄR kastrerad….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sigrid i all ära, men ser inte Hamlet mer än lovligt underbar ut när han är för stor (läs:tjock) för att få plats på hyllan? =)

Och förlåt mig för att jag infekterar kattforumet med bilder på en hund, men är inte detta årets dumskalle? Han sover och märker inte att jag lagt en jordnötsring på kinden.. !?!? Vilken spårhund va?

Lille voffsingen… Men Hamlet då, du får knö ihop dig….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vilken fin vovve!!
#72 Tack! =) Han har ett öra där också, jag vet inte riktigt var det har tagit vägen på fotot =)
#70 Han är görsöt vovven din! Vad är det för ras? Vovvar är också välkomna här bland hittekatter och andra kissar. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#74 Det är en bearded collie, han är nerklippt under somrarna, annars ser rasen mer ut såhär:

*fniss*

Åh, vad bra Vanessa, nu slipper Hubert vara ensam katt bland hermelinerna eller hund bland katterna ska det väl vara =)
Ingen fara, här är mina!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Yeeey =) Mer vovvar i forumet =)

Åh, han ser inte alls skyldig ut i badlakanet…
Landfreak, är det schäfrar eller?
Bör påpeka att hunden Fröding inte är min. Vill ha en hund, men då måste man ha en tid som jag inte har. Så jag väntar på hunden i mitt liv och planerar vilken ras det ska bli. Det är rättvisast för hunden att planera noggrant. På samma sätt jag gjorde för mina katter. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Hej, den vänstra hunden (Tessan)är Schäfer-Husky. Mamman var en vit schäfer hos en alkoholistdam, som hade mamman och 9 ungar inlåsta i ett rum tillsammans med en massa bajs och kiss. Hon är 8 månader.
Casy är blanding av allt, tom dalmatiner. Men framförallt jämthund (älghund, jagdhund), hon kommer från en familj i Göteborg med små barn och heltidsjobbande föräldrar. Typiskt resultat av "vill så gärna ha en hund". Hon bet sönder allt och kom bara ut på en snabbis mellan dagis och matlagningen. Att folk inte tänker för sig att en hund faktiskt kräver mycket tid och arbete. Men jag fick henne gratis, de var mer än glada att bli av med henne. Hon är 3år nu.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#82 Dom är jättefina bägge två =) Vilken tur dom har haft som hamnat hos dig, Landfreak!
puttar upp!
Ännu ett kort fångat i flykten =)

#85 DET var ett bra foto!!!
#86 Tack! Fina flickor tar sig på bild =)
lekbild
en till med en annan katt

#93 OM han asgarvar så undrar jag vad han egentligen har sett…det måste vara något otroligt roligt??
kanske en galen skata utanför dom är ju såååå intresanta :)
#93 Klart han asgarvar! Kalaskort!
#96 Snacka om Kodak Moment!!!! Vansinnigt roligt kort!!

Vad i jösse namn håller Amigo på med??? *asg* HUR landade han???
Julian hälsar: 90ohyujhyuj0+¨´å
han missade klösmöblens kant o tog tag i gardinen på vägen ner haha. Jag minns faktiskt inte hur han landade, men oskadd var han iaf=)

haha ja det är nog därför:P

Vilka underbara kort alla har lagt in! :)

Avslöjad!

Avslöjad!

Nu har ni visat flera hundar i denna tråd. Måste bara visa mina älskade schäfrar som är på andra sidan regnbågsbron……..
Cora och svarta Arco….. Har haft dom sen dom var valpar…

//Lena