Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 472 ggr
MorganP
0

Stödhem innan kl 18, ngn?

Hej!

En onödig tråd men lägger den ändå.

Hos veterinären i Karlskrona finns en inlämnad tam hankatt som måste hämtas innan kl 18.00 för att inte bli avlivad. Stödhem finns inte men är det ngn som känner ngn som känner… i Blekinge som akut kan ta emot denna katt så kontakta snarast för att få den transporterad från veterinär. Klockan går….

MariannE11
0

hoppas någon ängel dyker upp…håller tummarna hårt…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

rulda
0

fy satan vilket sätt… att sätta en tidspress på en katt…

Anna77
0

bor för lång bort..ingen som bor nära????

Naquita
0

vad jobbigt..är katten vaccinerad?

MorganP
0

#4 i all hast så frågade jag inte så långt men kan nog med stor sannorlikhet säga att den inte är det då den är inlämnad som upphittad men med en historia bakom sig.

Alexej
0

Oh nej, finns ingen där som kan rädda honom? Som akuthem, nånting. Man kan väl inte bara avliva enfrisk katt! Måste finnas en lösning!!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

karins
0

Men då brinner det i knutarna….Fy farao varför måste dom avliva den kl 18…..och varför överhuvudtaget. Nu blir jag ledsen.Gråter

Bella-Maria
0

Kan ingen ta kissen?

rulda
0

30 minuter kvar… fysatan hur kan man behandla ett liv så?

karins
0

Tjugo minuter kvar…..Men Gud va hemskt det är!

Bella-Maria
0

En liten kisse, alldeles ensam i världen, väntar på döden, vad hemskt.. ingen som kan hjälpa

Alexej
0

Morgan, fick du mitt PM?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

karins
0

Tar du hand om katten Landfreak eller…….??

Alwyn
0

Gaaah vad händer? Tar nån honom eller dör han nu?

*hata orättvis värld*

rulda
0

en minut kvar… det känns som om en kall hand kramar åt mitt hjärta :S

Alexej
0

Hoppas det händer nåt. Satt ut det på katter.nu, där finns alltid många där. PMáde Morgan, att i nödfall…

app.syl
0

hur gick det för kissen ?

Faxlin
0

Nu har det gått en halvtimme över döds klockslaget. Vad har hänt? Usch sådant här är hemskt att sitta och inget kunna göra, att inget veta och bara se på.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

_Ty_
0

Oj hur går de. Jag bor juh ganska nära.
Frågan är bara vad mina katter ksulle säga?
Kan kanske inte ge ett permanent hem men så länge?

MorganP
0

Hej!

Av olika omständigheter får katten stanna kvar hos veterinären t o m fredag. Skulle det då bli aktuellt så hör veterinär av sig på nytt.

Morgan

app.syl
0

oj va skönt att höra

anebit
0

Puh!  Va skönt att höra!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

rulda
0

underbart att höra!

Alwyn
0

Men hallå där, slappa inte nu. Katten behöver ju ännu ett jourhem eller hur?

Anna77
0

Hur går det??

MorganP
0

#25, mer framkommer inte innan fredag.

Sidentass
0

Puh..jag blev näst intill hysteriskt nervös när jag läste i den här tråden…vill så gärna hjälpa..men svårt att kunna göra det på ett bra sätt när man sitter med åtta katter som alla är måna om sina revir..otäckt när andra bestämmer över livets minuter på detta vis…

Sidentass

rulda
0

#24 självklart ska vi inte slappna av än men det är underbart att kissen fortfarande lever!

Specaby
0

Gud. Blev helt nipprig jag med. Ingen i Blekinge?

MorganP
0

Har inte hört ngt idag men får se imorgon, har vi tur så kanske det löser sig utan vårt deltagande. Får dock se imorgon.

MorganP
0

Vi hörde aldrig av veterinären så förhoppningsvis fann de ägaren, bara den inte är avlivad…

karins
0

Vilken veterinär tog hand om katten?