Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkastrering-idmärkning-vaccination
Läst 2006 ggr
[Allergi1]
0

(S) P-piller 60tabletter till katt

Har ny förpackning Promon Vet 5mg 60tabletter (P-Piller) till katt vill sälja den för 50lapp eller bud! någon intresserad har ingen användning för den då alla mina katter är kastrerade! Datumet är 10/2015
Lena
0

Puttar upp så att ingen missar detta!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[sarasvati]
5

P-piller är mest av ondo. Fick hjälp en gång av uppfödare med p-piller för stopp av plötslig löpning av nyss infångad hittekatt - för möjlighet att kastrera efter snabbt avbrott av löpning. Den personen vägrade ta ett endaste öre för detta. Det var för att hjälpa en hemlös katt.

Försäljningsbud om en 50-lapp, eller bud (!), är en skam.

Skrikandes

Alexej
2

#1 Folk kan väl göra vad de vill. Nypris borde ligga på 300 kronor. Och p-piller har hjälpt mig att få bort extrem överspel på en sen kastrerad hane.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

MonicaLagerquist
1

Är det ens lagligt at sälja receptbelagd medicin vidare?

Stolt ägare till tre La permer

Josefa
0

#3 Hur är det egntligen med juvertumörer på hankatter?

Alexej
0

#5 Det är nog ingen risk för de ges under väldigt kort tid. Glömt doseringen men funkade väldigt bra på den hanen som jag hade. Han anföll på allvar innan men blev kelig sedan. Det var enda chansen så han kunde omplaceras.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
0

[Allergi1]
0

P-piller till katt är nu sålda. så ni kan låsa tråden!

Josefa
0

#5 OK. Jag tänkte att han skulle få det resten av livet. Eller iaf tills han blev en äldre herre då hormonerna lugnat ner sig.

Lena
0

#8 Då låser jag den!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Inlägget är låst för nya kommentarer