Lekdags hemma i Alvhem
När jag kom hem från jobbet tog vi några kort när katterna lekte. Att fånga alla fem på samma bild lyckades dock inte så värst bra. Fast om ni tittar noga (mycket noga) kan ni se lite av alla på den här bilden.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jadu Lena det är en konst att få med alla på samma bild men du lyckades ju, jag såg alla. Linus va ju för härlig…. och brottningsmatchen underbar…….
Både katter och barn har svårt att sitta still nån längre stund…. Har ännu inte lyckats få nån bra bild på mina 5 barnbarn tillsammans, alltid är det nån som har nå tok för sig…
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Playtime! Vad kul dom ser ut att ha:-)

åh vilka härliga bilder…o jag såg hela skaran på den första bilden..när jag vill ha alla samlade då får man ta fram nåt alldeles extra gott så är cirkusen i full gång;-)

Cool bild, Lena! Och snyggast är som vanligt Tristan!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Jo då, jag såg alla fem! Mysiga bilder!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Härliga bilder som visar lyckan hos dem. Helt underbart./Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Så mysigt att se alla kissarna.
Härliga bilder.
Tack för dem.
Det lyser av harmoni hos er
#10 Ja det är så mysigt och kul att de trivs så bra tillsammans alla fem. Othello har ju knappt varit hos oss en vecka ännu, men allt går kanonbra. Tristan hade lite problem med aptiten en dag och Linus åt dåligt en kväll. Nu äter alla fem så det knakar om det. Othello gillar sitt kattungefoder. Nu har även Saga börjat acceptera honom och nosade honom igår i öronen. När de går så bra ihop blir det inte alls jobbigt att ha fem kissar.
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Så roligt att se och höra hur bra det går hemma hos er! Alltid någon att leka med. Kan inte bli härligare än så!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Vilka superfina katter du har…härliga bilder…
Alvhem…där bodde jag för 11 år sen, med min familj…
Vi har säkert setts ngn gång. i lanthandeln kanske…för så stort är ju inte Alvhem
Vänligen…Lee
#13 Va har bara bott där i knappt ett år. Lanthandeln är mysig. :)
//Lena
Vilka underbara bilder Lena. Jag älskar att se katter som trivss och leker ihop.
Förtsår din glädje över att få hela gänget på samma kort
´
Visst skulle du flytta till ett fint hus som du visat bilder på, när blir det ?
#15 Det stämmer vi är i flyttartagen just nu. Därför är jag lite sparsamt förekommande på internet just nu. Snart kommer katterna att ha 170 kvadrat att springa omkring på. :)
//Lena
Snart har du 170 kvadrat att leta katter på :))) Heter det,

#17 Precis! Jag har inte ens hälften med kvm men nog lyckas de gömma sig så bra ibland att jag tror de sprungit ut. Hur mycket letande blir inte 170! 
#16 Är något avundsjuk! Men som de andra säger så finns det ju problem med att bo stort oxå 

#19 Ja jag är också avundsjuk eg… 
Har inte tänkt på det på det viset ännu. Men det kan nog bli problem för där är en hel del skrymslen och vrår.
//Lena

Vilka fina bilder du delar med dig av Lena :)