nu är vi 5 veckor gamla!
och matte e sååå varm idag så hon orkar inte skriva så mkt. vi väger mkt nu. mellan 500-700 g o bara 5 veckor. Vi kommer bli stora som vuxna:D
stödmatte hälsar att vi snart kommer upp på www.kks.nu under Camillas katter *hint hint* men Shilo är reserverad! (visat intresse men inte tingad)
Vi kommer vara vaccinerade, avmaskade och uppfödda på kvalitetsfoder och uppfostrade av mamma, matte och mattes andra buskatter!;)

Dom är ju så söta att hjärtat slår volter!
ja,kan du tänka dig att sådana sötnosar är 3 mil ifrån dig;)(Ronneby)

Ja dom är ju faktiskt så nära att jag kan hälsa på dom .-)

De är ju så söta 
Helt underbara!
Tänk att få se de växa upp som du får :)
Vilken dröm.

Men är de från KKS?
från kks är de inte, men de förmedlas GENOM kks. jag har varit stödhem för kks i 4 år nu;)
hihi jadu Karin, vi kanske kan ordna en liten "forumfika" eller nåt..vi e väl ändå några från blekinge här?=) jag har ju både fluffy o hennes 4 små, mina 3 egna katter, ytterliggare 2 vuxna skygga stödisar o snart får jag hem en liten exoticunge;) många att gosa med:P

Åh, de är så söta att jag smäller av. Är lite partisk vad det gäller Shilo :-). Hur är hon till sättet? Fundersam/drömmande som hon ser ut på bilderna?
Gooos. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hur många Blekingar är vi på hittekatter? Forumfika låter trevligt! åå gosa .-)
hm vad jag vet e de du, jag, Morgan,Engla..e de fler? ngn i Karlshamn med oxå va?
Vanessa Shilo e lika drömmande som hon ser ut att vara:) hon är lugn och harmonisk, hon är väldigt egen till sättet. lite blyg och funderar gärna en stund innan hon går fram till ngn. krypa upp i knät e mysigt och titta en djupt djupt i ögonen ett tag brukar hon försöka med;)

#24 Okej, men förmedlar KKS inte bara om hemlösa katter? Som är i stödhem?

#29: Men de är ju hemlösa, förmedlas genom kks då de är hos Naquita eftersom hon är stödhem åt dem.
Så du har helt rätt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ja,de har varit hemlösa innan jag tog in dom(eller mamma katt rättaresgt då hon dumpades är hon blev dräktig) hon födde samma kväll hon kom till mig.
KKS förmedlar hemlösa samt andra avlivningshotade katter. måste man omplacera sin katt och vill att KKS ska ta hand om katten får de betala en övlåtelseavgift för att KKS ska kuna ha rpåd att utfodra, annonsera osv. men kks har som alla andra katthem ofta en lång väntelista och många fler stödhem behövs.

Alla är så bedårande söta!! Vem smälter inte med sådana bilder?? De ser så trygga och välmående ut…och även full i 17! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Guudars skymning..jag tror jag dunsar av stolen när jag ser så fantastiska bilder…sötare än socker..o mamma katt är ..ja..hon är gudomlig…
Vågar nog påstå att det inte är svårt att hitta ägare till dessa små gotroll;)
Sidentass
hehe ja några problem att få de här tingade e det nog inte,långhåriga e populära. de kommer vacicneras o avmaskas o kosta 1000 kronor så oseriösa försvinner nog redan vid priset;)
Fy farao vad söta!!
hihi ja de e sötnosar, men de börjar bli utbrytarkungar:P

#30, 31 Oj vad jag blandar ihop saker.. 
#31 Jag trodde att det var din katt
Inte att du var stödhem åt den..
hihi nej nej,de e INTE min hona. jag skulel aldrig avla på huskatter, iaf inte medvetet.
Söta som honung och socker är de dessa gullungar. Man kan ju inte se sig mätt på dem.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
klarar inte av att titta på bilderna får sånt "ha begär"
#34 Bra att det blir ett pris som håller de oseriösa borta. :) Priset är viktigare än många tror.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
ja,det är viktigt tycker jag. katter SKA kosta!

Oj oj oj va du frestar oss med dessa godingar! Har väl aldrig sett så söta kattungar förut…….. Socker Honung och mjölk….
Vackra mamma katt dessutom…………………
Bra att dom kommer att kosta 1.000:- Bra jobb du gör Naquita!!!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Emma, vem har du på din bild? (Avatar) Är det den nya katten du skulle få?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Vad söt hon är!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus