AKUT!! Moderlösa Kattungar 2 v!
Kattungarnas mamma blev för en stund sen ihjälkörd.Hur gör jag med kattungarna som är ca:2 veckor?Eller är det nån som vill ta hand om dom?Det är 2 st.
Kattungarna behöver matas med modermjölkersättning. Sök samtidigt efter en honkatt med ungar som kan vara amma. Alternativt någon som kan hjälpa dig med matningen. Vi har flera duktiga medlemmar som kan ge dig goda råd.
Var i landet bor du?
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Var finns bebisarna? Jag flaskmatar redan 5 som blir 2 veckor imorgon. Vi finns i Helsingborg.
Putt! Som sagt, var i landet finns ungarna?

Jag finns i Västmanland, med mamma och 3 ungar på snart 2 veckor. Pm:a mig om det kan passa så kan jag ställa upp
Alla djur behöver någon som bryr sig!
Jag har PMat TS och bett denne tala om vart i landet katterna finns. Hoppas på svar snart här! Det brådskar ju med detta!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Usch så tragisk historia! Var själv med om samma sak för flera år sedan, vi fick då flaskmata kattungarna med modersmjölksersättning, men det bästa är förstås om det går att finna en fostermor…kolla gärna uppfödarsidor…
håller hårt i tummarna!
Var finns kattungarna??
I Hittekattsakuten på kattforum.se finns också två kattungar i tvåveckorsåldern som söker en amma. De bor i Uppsala/Stockholm. Hoppas ok att berätta om den tråden här.

men hadde du för långt till mison elr vad händer???
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
putt!

Ja..hur går det.?..putt!