Vill se bilder på röda katter!!
Jag älskar katter som är hel eller delvis röda men har ingen egen att titta på så snälla kan ni lägga ut bilder på era sötnosar
så jag får drömma lite…..
#1 javisst… älskar cremefärgade oxå
Söta Amigo 
Jag har kärat ner mig i Akutgruppens Pärlan och hon är väl också creme?

Hon har en egen blogg http://web.telia.com/~u30228466/blogginnehall.htm

Min snygga granne Gustaf…även min hemliga kärlek…
Kolla även in Måns som lailas nu har som stödhemskatt…är i en tråd alldeles här….underbar…Konstigt detta vad man tittar lie extra på vad gäller katter. Har själv upptäckt att jag gärna tittar lite längre på de långhåriga katterna som är tvåfärgade, i regel har det varit killar och mönstret gärna lite som "ko-fläckar"…väldigt vackert tycker jag.
Hälsningar Efvis
Här är min mammas sötnos, Ärtan =) En mycket speciell misse! =)
För övrigt Naquita, så har jag också den motionsmaskinen ;)

#6 Men jisses vilken mysig färg!! Otroligt snygg kisse!

#7 …som en liten nougat-bit ju….mumsfilebabba…vilken sötnos!
Hälsningar Efvis

sen har jag simba numera skalman

åååå va underbara alla är… blir ju inte mindre sugen på en egen nu…
visa gärna flera bilder 
Måste bara visa en sötnos på Stockholms katthem som jag är "kär i". Han kommer från Husby-projektet och jag har tagit hand om honom i karanän. Fräser till när man kommer plötsligt men i torsdags satt jag utanför hans bur och pratade med honom lugnt och då var det helt ok. Han verkade nyfiken på mig och det är ju positivt 
Så söta men skygga Whistler
Sen finns det Tignes, Grazina, Gwyenneth & Gabi och de är sååå fina…alla på www.katthemmet.nu

Jag är oxå väldigt fäst vid röda katter. Härligt att se så många fina rödisar!!
Här är bilder på Tristans bröder Björn och Johan samt Tristan själv ihop med våran vita Linus:

Björn

Johan
Och här en bild på våran kära Tristan Tåren med kompisen Linus:
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ohh, jag älskar också röda missar. Det var underbart att titta på alla era röda snyggingar.
(har inte någon egen röd dock )
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Min otroligt söta akutkisse Strawberrie som bara blir modigare för varje dag som går *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
och ett till
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
och ett sista på Strawberrie och Mojje tillsammans *L*

mitt charmtroll Bruno..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
#22 Man ser på bilderna att Strawberrie är mycket modigare nu. En sådan vacker tjejj! :)
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag har en röd gosig katt som heter Stina. Vet tyvärr inte hur man lägger in bild i ett inlägg, Så ni får gå in i mitt fotoalbum om ni vill se henne. Stina är en katt som alltid går med svansen rakt upp med en liten glad krök i svanstippen. 

#26 Kicken är ju stor som en mellanschnauzer!!! Ställ honom och Edwin bredvid varandra på ett foto… 
#25 När du skriver ett inlägg så finns där en ruta inunder där det står "bifogad fil:" … tryck på knappen "Bläddra" så kommer du ut till alla dina filer på din dator … bläddra fram till den bild som Stina är på och dubbelklicka på den bilden … KLART!!!
Tryck sedan på knappen "Publicera kommentar" … så ser vi vackra Stina!! Lycka till!!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

#29 Ååå så vacker Stina är!!!
Kul att det fungerade så vi kan få se henne!! Mjau på er!!
Mazarin har kommit hem igen om någon missat det…

# 34 Kicken liknar min Blixten. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
#34 Vilken goding! Vi har inte haft någon röd katt innan vi adopterade Tristan. Men nu ska ju Tristans bröder också flytta till oss så vi får huset fullt med rödingar.
//Lena
har bild på Pärlan hos stödmatte med Linus MCO, SÅÅ lika i färg, Pärlan är en underbar katt, bor hos ÅsaP här på forumet som stödhemskisse, har egen blogg http://web.telia.com/~u30228466/blogginnehall.htm Maggan47

WOW vilken bra bild på Pärlan och Linus
Pärlan skulle man vilja ha, men tyvärr ska jag inte ha några fler katter.
#38 Ursnygga katter, det ver ett vackert par det! :)
//Lena

Hittade en helt underbart röd härlighet på Djurhjälpens hemsida: Kolla in Nina!! Kan man bli vackrare????? Jag bara undrar?? 
#41 va underbart vacker hon är!

Nu är jag kär IGEN!! Nämn det INTE för Pärlan-vännen!!
Precis bara för ngn minut sedan uppdaterat rödvita söta Oscar på KKS sida http://www.kks.nu/katter/lnmp/oscar30507.html samt måste jag även nämna sköldpaddsfärgade kompisen Plutten.
Strawberrie är min och Mojjes akutkatt och hon är en alldeles underbar liten rödvit skönhet :-)
Kolla in alla fina kort som jag tagit här
http://picasaweb.google.se/evamojje/Akutkatter/photo#s5061539046741361618
Ha de bra
Eva & Mojje & Strawberrie

Två vackra röda katter till!! Har sådan förkärlek till röda katter!
Bildspelet med Strawberrie är bara SÅ härligt!!! Hoppas de lägger en länk till det på Katthemmets sida också!!

Å vad kul med flera röda skönheter. Det är verligen ngn speciellt med röda katter, tycker jag!
Puss på er alla söta kissar 
Lite skojig tråd det här när man tänker efter =) Du trånade efter röda skönheter och vad slutade det med? Pärlan! =)

Han är i allafall otroligt vacker i mina ögon;)