Någon förening som vill ha...
Jag undrar lite om det finns någon förening som skulle vilja bli sponsrad på lite saker.
Har lite Plaque Off jag kan sponsra med.
Sedan undrar jag om intresset finns för graverade glassaker. Självklart med katter på. ;-)
Vi ska ner till High Chapparral i sommar så någon som är i närheten där och är intresserad, eller som finns på vägen ner i landet som är intresserad.
Så kan jag skänka någon liten sak till er. Visar ett litet kort på vad jag gjort, så ni ser att jag kan gravera i alla fall. hihi
Tyvärr är det svårt att fota las så det syns riktigt. Och det här är inte direkt någon tam misse.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

dina glassaker är otroligt vackra!

#3: Tackar.
Ska kanske tillägga att jag kan göra gravyrer på annat än tallrikar. Kanse något mer användbart. Vad sägs om en vattenskål. Finns fina skålar på IKEA som inköpspriset på själva skålarna inte heller är så högt. Hur gärna jag än vill har jag inte ekonomi att skänka bort kvalitets glas där råmaterialet (glasprodukten) ligger på runt hundringen i inköp.
Men IKEA har mycket billigt. Runt 5:- till 15:- finns det mycket att välja bland. Tar man saker för 5:- kan man få tre istället för en. hihi
Ja, eller ni förstår hur jag menar kanske.
Audiatur et altera pars
haha jo efter att ha läst två tre gånger så förstod jag ;) men det är varmt ute om det hade snöat hade jag förståt efter första läsningen :)

Ja! Vad fint och ja, det vore kul om man kunde beställa lite glassaker från Ikea. Kan du göra stora skålar också? Alltså någon liten figur/namn eller liknande på dem? /Vanessa - Stockholmare.
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

#6: Japp jag kan gravera på stora skålar också. Och ärligt, dessto större motivet är dessto lättare är det att göra. Dessto mindre dessto mer jobb. Och jag kan gravera in namn eller annan text man vill ha på sina saker. Så det är inga problem. ;-)
Audiatur et altera pars

Hmm, min hjärna är i full gång nu. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

ÅsaF, KKS är intresserade men svarar dig imorgon då jag nu ska lägga upp presentkort med kattmotiv i Djurshopen. Vi är intresserade!

#8: Låter bra det. Hojta till när du funderat ut något ,-)
#9: Japp bara hojta till när du hinner. ;-)
Audiatur et altera pars